Det fungerte i hvert fall herLurt! Med en gang det blir litt teknologi i bildet så øker kanskje interessen også![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fungerte i hvert fall herLurt! Med en gang det blir litt teknologi i bildet så øker kanskje interessen også![]()

Jeg er så heldig å ha en superengasjert mann. Dette er jo vår andre så vi har jo vært igjennom det før men han var da (og vil nå) være med på alt av kontroller, vite om prosess osv. På eget initiativ. Veit om mange kommende pappaer som ikke er sånn men det er nok mest fordi de ikke klarer å skjønne helt hva som skjer. Det er jo så fjernt; en baby inni magen. De ser den ikke, kjenner ikke på samme symptomer som oss osv. Når babyen plutselig er der så skal du se at den nybakte pappaen er mer enn interessert i sin nye datter/sønn!
Omg, ELSKER badekar!
Hvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt?![]()
Han er engasjert denne gangen, men det tok litt tid første gang. Tror det tok litt tid for ham å omstille seg - og så er det noe med at det er vi damene som går rundt og føler på alt som skjer i kroppen vår mens det er mer abstrakt for mennene før det vises på magen![]()
Det går så fort!Håper jeg får vært med i den skjulte gruppen! Har ikke vært medlem en måned enda da :/
Min mann er muligens over gjennomsnittet engasjert, han leser seg opp på alt han finner, spør meg om beskrivelser av det jeg går å kjenner på osv. Ganske herligHvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt?![]()

Jeg har en digital liggende i skuffen som jeg har så lyst til å tatror da at mannen min kommer til å se rart på meg
![]()

Jeg vurderer faktisk å skaffe en test eller to til, bare for å sjekke...Jeg har også en digital liggende. Sparer den til 3+, lurer litt på hvor lenge jeg klarer å vente![]()
Jeg vurderer faktisk å skaffe en test eller to til, bare for å sjekke...![]()
jeg bør vel vente til 6+0, meeen vi får se til helga. 
Ja det tror jeg også kan være en ideHehe. Ja, jeg klarer ikke å la være. Full åpenhet derjeg bør vel vente til 6+0, meeen vi får se til helga.
![]()

Mim type kveld, synd vi ikke har badekarAvkobling. Ahh. Badekar assJulefilm på viaplay, duftlys, deilige skrubber og fuktmaske, badebombe og ramlösa. Loooooord. Vis vedlegget 311673

Mannen her er så interessert at han vet nok mer enn megHvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt?![]()