Følte ikke jeg kunne servere vafler til middag, men kanskje til kvelds en dagTakk! Hvorfor ikke vafler? Haha. Må jo bare spørre om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følte ikke jeg kunne servere vafler til middag, men kanskje til kvelds en dagTakk! Hvorfor ikke vafler? Haha. Må jo bare spørre om det?
Jeg tar meg i å tenke at vi er en veldig flott juli - gruppe![]()
Har enn så lenge mest holdt meg i kulissene men nå gleder jeg meg til å bli en del av denne gruppa og å henge mer med i de forskjellige trådene... 
Ooooooog juliforumAvkobling. Ahh. Badekar assJulefilm på viaplay, duftlys, deilige skrubber og fuktmaske, badebombe og ramlösa. Loooooord. Vis vedlegget 311673
hvordan har det gått? Min begynte i barnehagen når han var 10 mnd. Jeg synes det var helt grusomt, at han var alt for liten, og gråt fælt.. fikk jo være med de tre første dagene. Han elsker heldigvis barnehagen, og nå merker jeg godt de dagene han ikke er i barnehagen. Vi klarer ikke aktivisere han på den måtenmen ja, jeg kjenner igjen følelsen!
Jeg er barnehagelærer selv, så jeg er helt trygg på at han er i gode hender. Jeg hadde nok vært mye mer nervøs om jeg ikke kjente til barnehagen på den måten jeg gjør.Åh, pannekakerEr også stolt av degble pannekaker her, mest mulig likt vafler som jeg har cravings på
![]()
Oh looord så digg det så ut!! Må gjøres her en dag også!!Avkobling. Ahh. Badekar assJulefilm på viaplay, duftlys, deilige skrubber og fuktmaske, badebombe og ramlösa. Loooooord. Vis vedlegget 311673
Ooooooog juliforum![]()
Oh looord så digg det så ut!! Må gjøres her en dag også!!

Omg, ELSKER badekar!Avkobling. Ahh. Badekar assJulefilm på viaplay, duftlys, deilige skrubber og fuktmaske, badebombe og ramlösa. Loooooord. Vis vedlegget 311673
Jeg har en digital liggende i skuffen som jeg har så lyst til å taDet er jo så gøyFikk testene mine i dag, og fikk denne nettopp. Hadde 1-2 på de forrige. Så nå er jeg fornøyd
![]()
tror da at mannen min kommer til å se rart på meg 
Her er han litt interessert. Men ikke så veldig. Akkurat nå går det i bekymring for om det blir hyperemis eller om vi slipper detHvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt?![]()

Hvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt?![]()
HahaIkke minst! Mannen min kom inn her i sta.. Bare, mobil OG nettbrett i badekaret?! Hehe.
Helt naturlig 
Ganske engasjert, han har lastet ned to apper han følger ned påHvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt?![]()

Her er han litt interessert. Men ikke så veldig. Akkurat nå går det i bekymring for om det blir hyperemis eller om vi slipper detMen han blir nok mer og mer interessert. Han har også preglife nedlastet på telefonen og har sett han har tittet i ny og ne
![]()
Han er engasjert, men skjønner ikke så myeHvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt?![]()

Jeg er så heldig å ha en superengasjert mann. Dette er jo vår andre så vi har jo vært igjennom det før men han var da (og vil nå) være med på alt av kontroller, vite om prosess osv. På eget initiativ. Veit om mange kommende pappaer som ikke er sånn men det er nok mest fordi de ikke klarer å skjønne helt hva som skjer. Det er jo så fjernt; en baby inni magen. De ser den ikke, kjenner ikke på samme symptomer som oss osv. Når babyen plutselig er der så skal du se at den nybakte pappaen er mer enn interessert i sin nye datter/sønn!Hvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt?![]()