Skravletråden

Jeg tar meg i å tenke at vi er en veldig flott juli - gruppe :Heartred

Det tenker jeg også :Heartred Har enn så lenge mest holdt meg i kulissene men nå gleder jeg meg til å bli en del av denne gruppa og å henge mer med i de forskjellige trådene... :angelic:

Avkobling. Ahh. Badekar ass♥️ Julefilm på viaplay, duftlys, deilige skrubber og fuktmaske, badebombe og ramlösa. Loooooord. 20191106_193518.jpg

hvordan har det gått? Min begynte i barnehagen når han var 10 mnd. Jeg synes det var helt grusomt, at han var alt for liten, og gråt fælt.. fikk jo være med de tre første dagene. Han elsker heldigvis barnehagen, og nå merker jeg godt de dagene han ikke er i barnehagen. Vi klarer ikke aktivisere han på den måten :) men ja, jeg kjenner igjen følelsen!

Det gikk veldig fint!:) I dag var han uten meg fra 08.30 til 12.15, og han så ut til å storkose seg. Han hadde visst kun sutret litt når han begynte å bli trøtt. Når jeg kom for å hente ham smilte han til meg og fortsatte å leke, så jeg kunne sikkert ha ventet lengre med å hente ham:hilarious: Jeg er barnehagelærer selv, så jeg er helt trygg på at han er i gode hender. Jeg hadde nok vært mye mer nervøs om jeg ikke kjente til barnehagen på den måten jeg gjør.

Fortalte det til mamma i dag. Det var sååå koselig og gleder meg til å fortelle det videre nå! Mamma sin reaksjon etter en klem og at hun var glad var, «men da må vi jo kjøpe en seng!» :hilarious:

Hvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt? o_O

Det er jo så gøy :D Fikk testene mine i dag, og fikk denne nettopp. Hadde 1-2 på de forrige. Så nå er jeg fornøyd :hilarious:
Jeg har en digital liggende i skuffen som jeg har så lyst til å ta :hilarious: tror da at mannen min kommer til å se rart på meg :hilarious:

Hvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt? o_O
Her er han litt interessert. Men ikke så veldig. Akkurat nå går det i bekymring for om det blir hyperemis eller om vi slipper det :) Men han blir nok mer og mer interessert. Han har også preglife nedlastet på telefonen og har sett han har tittet i ny og ne:joyful:

Han er engasjert denne gangen, men det tok litt tid første gang. Tror det tok litt tid for ham å omstille seg - og så er det noe med at det er vi damene som går rundt og føler på alt som skjer i kroppen vår mens det er mer abstrakt for mennene før det vises på magen:)

Ganske engasjert, han har lastet ned to apper han følger ned på :happy:

Her er han litt interessert. Men ikke så veldig. Akkurat nå går det i bekymring for om det blir hyperemis eller om vi slipper det :) Men han blir nok mer og mer interessert. Han har også preglife nedlastet på telefonen og har sett han har tittet i ny og ne:joyful:

Lurt! Med en gang det blir litt teknologi i bildet så øker kanskje interessen også;)

Han er engasjert, men skjønner ikke så mye :hilarious:
Helt greit for min del at han ikke kan så mye, skjønner at han ikke er like interessert i å lese seg opp som det jeg er

Jeg er så heldig å ha en superengasjert mann. Dette er jo vår andre så vi har jo vært igjennom det før men han var da (og vil nå) være med på alt av kontroller, vite om prosess osv. På eget initiativ. Veit om mange kommende pappaer som ikke er sånn men det er nok mest fordi de ikke klarer å skjønne helt hva som skjer. Det er jo så fjernt; en baby inni magen. De ser den ikke, kjenner ikke på samme symptomer som oss osv. Når babyen plutselig er der så skal du se at den nybakte pappaen er mer enn interessert i sin nye datter/sønn!

Back
Topp