Skravletråden

Jeg er så heldig å ha en superengasjert mann. Dette er jo vår andre så vi har jo vært igjennom det før men han var da (og vil nå) være med på alt av kontroller, vite om prosess osv. På eget initiativ. Veit om mange kommende pappaer som ikke er sånn men det er nok mest fordi de ikke klarer å skjønne helt hva som skjer. Det er jo så fjernt; en baby inni magen. De ser den ikke, kjenner ikke på samme symptomer som oss osv. Når babyen plutselig er der så skal du se at den nybakte pappaen er mer enn interessert i sin nye datter/sønn!

Så heldig du er! Ja, det er helt sant det du sier, håper han "modner" litt mer senere i svangerskapet når han ser hva som skjer ;)

Hvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt? o_O

Hørtes kjent ut fra første gang. Nå har jeg akseptert litt at han blir mer påkoblet når babyen er ute. Han vet jo det meste nå. Jeg fant en bok på biblioteket, tror den her hakkespettbok for fedre, eller noe sånt. Den var ganske fin.

Han er engasjert denne gangen, men det tok litt tid første gang. Tror det tok litt tid for ham å omstille seg - og så er det noe med at det er vi damene som går rundt og føler på alt som skjer i kroppen vår mens det er mer abstrakt for mennene før det vises på magen:)

Kom på at han var veldig redd for at det ikke skulle gå bra helt i starten, så da var han mindre engasjert i starten.. Han var med på alle kontroller og sånt - men han ville ikke høre om alt som skjedde uke for uke;)

Wow jeg har ikke sjans å holde følge med tempoet her. Haha! :hilarious:

Rullet innpå gravidpoeng her i dag, kjøpt gravidkjole og bestilt time til tul! Føler meg så oppblåst, tror seriøst jeg ville blitt avslørt allerede hvis mamma hadde sett meg nå!

Hvor engasjert er deres partnere i graviditeten så tidlig? Jeg er ganske skuffet over mannen, han kan jo absolutt ingenting! Jeg har gitt han flere nettsider han kan lese på, men gjør han det? Nei! Måtte forklare hvorfor vi var i uke 4 tilogmed. Altså, må jeg virkelig gjøre alt? o_O
Min mann er muligens over gjennomsnittet engasjert, han leser seg opp på alt han finner, spør meg om beskrivelser av det jeg går å kjenner på osv. Ganske herlig:Heartred

Jeg har en digital liggende i skuffen som jeg har så lyst til å ta :hilarious: tror da at mannen min kommer til å se rart på meg :hilarious:

Jeg har også en digital liggende. Sparer den til 3+, lurer litt på hvor lenge jeg klarer å vente:playful:

Jeg har også en digital liggende. Sparer den til 3+, lurer litt på hvor lenge jeg klarer å vente:playful:
Jeg vurderer faktisk å skaffe en test eller to til, bare for å sjekke... :rolleyes:

Hehe. Ja, jeg klarer ikke å la være. Full åpenhet der:playful: jeg bør vel vente til 6+0, meeen vi får se til helga. :love7
Ja det tror jeg også kan være en ide :shy:

Jeg er forøvrig OVERLYKKELIG for at jeg nå har tatt siste cyclogest, HURRA!!!!!
Jeg hater dem litt... Føler meg ikke ren...

Mannen her er så interessert at han vet nok mer enn meg:hilarious:

Dere som tar Babyklister, hvor lenge går dere på det??

Samboeren min er ganske interessert men så er jo dette hans første hvis det går bra da. Nu regner jeg ikke med henne vi mista i uke 18.men det er ikkesånn at han sitter å leser hele tiden eller laster ned en app. Han leser av å til. Ellers er han med på alt av kontroller osv.

Testen ble svidd av etter å ha drømt at jeg ikke var gravid lenger. Og jaggu har den ikke gått fra 2-3 :hilarious:

Vedlegg

• DDF812F8-E7D1-47AC-A319-B5F8664C4D49.jpeg
    DDF812F8-E7D1-47AC-A319-B5F8664C4D49.jpeg
    17,9 KB · Visninger: 19
Back
Topp