Hva er babyklister?Dere som tar Babyklister, hvor lenge går dere på det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er babyklister?Dere som tar Babyklister, hvor lenge går dere på det??
Det er et homøopatisk middel som heter fructus Femina, populært kalt Babyklister, som skal gjøre slimhinnen i livmoren tykkere og seigere for å bedre holde på embryoetHva er babyklister?
Samboeren min er ganske interessert men så er jo dette hans første hvis det går bra da. Nu regner jeg ikke med henne vi mista i uke 18.men det er ikkesånn at han sitter å leser hele tiden eller laster ned en app. Han leser av å til. Ellers er han med på alt av kontroller osv.
Det drømte jeg også! Veldig teit drømTesten ble svidd av etter å ha drømt at jeg ikke var gravid lenger. Og jaggu har den ikke gått fra 2-3![]()

Ja vi satser på detSå trist å miste i uke 18! Satser på at dette er vinneren![]()

Vi startet for 2 uker siden, og skal på kino i morgen å se Bygda som glømte at det var jul. Julebrus er derfor desidert innenforDilemma:Når en er gravid, er det da lov å begynne å drikke julebrus?![]()

Allerede?Vi startet for 2 uker siden, og skal på kino i morgen å se Bygda som glømte at det var jul. Julebrus er derfor desidert innenfor![]()

Har så lyst på Hamar og Lillehammers julebrus uten sukker 
Jepp! Når Halloween er ferdig, er det innafor med julebrus!Allerede?Har så lyst på Hamar og Lillehammers julebrus uten sukker
![]()
Er det ett dilemma? Go for it !!Dilemma:Når en er gravid, er det da lov å begynne å drikke julebrus?![]()
Jaaaa, jeg pleier å holde juleting til desemberEr det ett dilemma? Go for it !!

Neida - det er lov nå! Vi må jo feire med noe vi også når vi ikke kan drikke rødvin eller øl. En julebrus er helt innafor, selv om vi ikke er i desember endaJaaaa, jeg pleier å holde juleting til desember![]()

Blir ikke en julebrus for å si det sånnNeida - det er lov nå! Vi må jo feire med noe vi også når vi ikke kan drikke rødvin eller øl. En julebrus er helt innafor, selv om vi ikke er i desember enda![]()
eller en daglig kanskje HahaLitt nervøs for hvordan det skal gå i eksamensperioden om jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn graviditet snart![]()
du må bare ta deg sammen 

PrøverHahadu må bare ta deg sammen
![]()
Håper det blir lettere neste semester, men det blir det sikkert ikke Sikkert ikkePrøverHåper det blir lettere neste semester, men det blir det sikkert ikke
![]()

Jeg sliter også med den. Nå skal jeg prøve å velge tema for bacheloroppgaven og det går ikkeLitt nervøs for hvordan det skal gå i eksamensperioden om jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn graviditet snart![]()

Jeg synes jo i utgangspunktet det er gøy å studere, men er mye mer gøy å tenke på babyJeg sliter også med den. Nå skal jeg prøve å velge tema for bacheloroppgaven og det går ikke![]()