Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh... I tilfelle kan d være d samme m hele pakkaFikk med gavekort på 300 som gikk ut 1.juni 2014.....var egentlig bare reklame, 1sutt og 1body i pakken min...
Sent from my iPad using BV Forum
Fikk med gavekort på 300 som gikk ut 1.juni 2014.....var egentlig bare reklame, 1sutt og 1body i pakken min...
Sent from my iPad using BV Forum
Da får du bare en pakke. Var blant annet en nattdrakt og vaskekluter i blå fargeJeg skrev jente når jeg registrerte, men kunne velge "vet ikke". Hva om man ikke vet?
-Fra appen-
Hahaha ja! Magen har begynt å bli litt i veien synes jeg ;PFlere som har begynt å "offe seg" når noe havner på gulvet? Merker godt at det er tyngre å bøye seg nå...
Flere som har begynt å "offe seg" når noe havner på gulvet? Merker godt at det er tyngre å bøye seg nå...
Hihi ja! Mannen her må gå å plukke opp når han kommer hjemFlere som har begynt å "offe seg" når noe havner på gulvet? Merker godt at det er tyngre å bøye seg nå...
Er verst på morgningen og på natta, da klarer jeg ikke treffe telefonskjermen med fingrene for har null kontrollHar ikke hørt om karpel syndromet, men det hørtes skikkelig plagsomt ut...
Nå skal jeg på 28ukers kontrollen. Er bare 27+5, men legen min må vel få litt ferie.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe nei heldigvis ikke ennå... Hadde funka dårlig med 3-åring i hus som roter jevntFlere som har begynt å "offe seg" når noe havner på gulvet? Merker godt at det er tyngre å bøye seg nå...
Det er en gratispakke fra barnas hus I think! En av flere gratis pakker man kan hente når man er gravidmammabox? hva er det? noe jeg ikke har hørt om![]()
Flere som har begynt å "offe seg" når noe havner på gulvet? Merker godt at det er tyngre å bøye seg nå...
Det er en gratispakke fra barnas hus I think! En av flere gratis pakker man kan hente når man er gravidMan må melde seg på også har de bare 1500 pr mnd, så må være litt rask!
-Fra appen-
Jeg priser meg lykkelig for at jeg så langt ikke ser ut til å reagere på varmen. Koser meg bare i disse deilige tropetemperatureneHoho noen som sliter i varmen? Over 30 grader her i dag, meget uvanlig. Dusjet I kalt vann før jeg la meg, like varm nå. Og puppene lekker. Vurderer å legge meg i plaskebassenget til datteren min
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app