Skravletråden :)

Hormonene våkna hos meg ganske kjapt også, jeg var så forbanna at jeg måtte stå opp like etter at de dro. :p
Fikk forresten mld etterpå da, der han sa at han ikke var sinna imorges, bare fryktelig stressa. Haha!
(Det er HVER morgen det!)
Trodde jeg hadde dårlig hukommelse, men han slår meg glatt på alle punkter. :D
Skjønner ikke helt at det ikke er mulig å planlegge. Det er jo faktisk mulig å gjøre det meste klart kvelden før, så slipper en å lete febrilsk dagen etter..
 
Skjønner ikke helt at det ikke er mulig å planlegge. Det er jo faktisk mulig å gjøre det meste klart kvelden før, så slipper en å lete febrilsk dagen etter..

Jeg legger jo alt klart kvelden før, og gir beskjed hvis det er noe spesielt han må huske. Menneh.....
 
Jepp:) tror jeg tenker at babyen min kan vente litt:) føler meg ikke helt klar.
Mannen mente forresten at det var på tide å pakke bagen...
Jeg begynte med bagen igår, mannen ble veldig glad ^^ Jeg vil gjerne ha gjesterommet oppegående før bebis kommer, så foreldrene mine har et sted å sove.

-Fra appen-
 
Jeg begynte med bagen igår, mannen ble veldig glad ^^ Jeg vil gjerne ha gjesterommet oppegående før bebis kommer, så foreldrene mine har et sted å sove.

-Fra appen-
:) Koselig med foreldre på besøk:)
Mamma bor bare 15 min unna, men ser henne nesten aldri og godt er det... Men er jo og veldig synd
 
:) Koselig med foreldre på besøk:)
Mamma bor bare 15 min unna, men ser henne nesten aldri og godt er det... Men er jo og veldig synd
Foreldrene mine bor 2 t unna, ser de oftere enn svigers som bor 20 min unna :p

-Fra appen-
 
Jeg er ikke skapt for nattamming eller tidlig-på-morgenen-amming -.-
 
Snuppa vår på to år er syk stakkar:( bestefar stiller heldigvis, så pappa kan dra på jobb og mor får avlastning:) satser på at det ikke blir noen fødsel før til uka!:)
 
Snuppa vår på to år er syk stakkar:( bestefar stiller heldigvis, så pappa kan dra på jobb og mor får avlastning:) satser på at det ikke blir noen fødsel før til uka!:)
Usj da, stakkars lita. Er det høstforkjølelsen?
 
Usj da, stakkars lita. Er det høstforkjølelsen?
Øyekatarr, tett nese, vondt i hodet og halsen:( øyedråper er noe dritt:p Hun hadde feber forrige helg, så hadde håpet det var lenge til neste gang...men sånn er det når det blir kaldere ute. Får håpe hun ikke er syk lenge stakkars❤️
 
Back
Topp