Innholdet var ikke mye å skryte av uansettGlemte den mammaboxen denne mnd også jeg![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innholdet var ikke mye å skryte av uansettGlemte den mammaboxen denne mnd også jeg![]()
Heldigvis skal vi i svigers sin leilighet, så alt er kjent og om det blir varmt kan jeg kose meg inneHadde krepert om jeg skulle dratt til sydenland nå gitt. Men håper du slipper unna kokepunktet når dere reiser.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Da er vi to.. Renner bort bare av å sitte rett opp og nedHerregud så sykt varmt og lommert det er! Klarer ikke puste... må ta pauser i bilen med aircondition på jobb xD
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Da er vi to.. Renner bort bare av å sitte rett opp og ned![]()
Fnis, likte godt gavekort som var utgått på dato! ^^Innholdet var ikke mye å skryte av uansettEn body, en smokk, en pakke våtservietter, en prøvepakke på babygrøt, et noen måneder gammelt blad/magasin (KK tror jeg, husker ikke helt nå) og to gavekort som var gått ut på dato.
Sent from my iPhone using BV Forum
I got a thing for owls.....
SEEEEEEE!!!!! *dø på seg*
![]()
Iiiih!!To!
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Hei damer, hvordan kjennes bekkenløsning ut? Har begynt å få skikkelig vondt i "høna" og setet. Ved skambeinet liksom, og rundt til rumpa. Ingen strålinger ned i beina, men det gjøre skrekkelig vondt og er veldig ubehagelig! Det er ikke konstant smerte, kommer og går. Kommer særlig når jeg er ute og går.
-Fra appen-
Hei damer, hvordan kjennes bekkenløsning ut? Har begynt å få skikkelig vondt i "høna" og setet. Ved skambeinet liksom, og rundt til rumpa. Ingen strålinger ned i beina, men det gjøre skrekkelig vondt og er veldig ubehagelig! Det er ikke konstant smerte, kommer og går. Kommer særlig når jeg er ute og går.
-Fra appen-
Høres ut som symfyseløsning/bekkenløsning forran ja. Ikke noe godt! Kom deg til en god kiropraktor med en gang
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
TakkAkkurat slik her det her også. Sist hadde jeg mye mer vondt i ryggen og nedover ene beinet, men det er ikke så ille nå. Alt er liksom konsentrert der nede. Har henvisning til fysio, men har ikke ringt. Burde vel strengt tatt gjøre det gitt.
Me to! Sto opp kl 10 i dag. Spiste frokost, og la meg igjen litt over 11- sov til kl 14Sovesovesove - det er det eneste kroppen min vil for tiden![]()
Samme her. Sto opp å spiste frokost med mannen, så dro han på jobb halv 1, og jeg gikk rett i senga igjen. Ligger her enda :-OORIGINAL: dite
Ååå...for en skikkelig godklump[:D]
Satt jo kjempe fint i stolen sin!!!
Blei godt støtta opp, men han strålte og var så stolt over å få sitte sjøl attåt bordet![:D]