Skravletråden :)

Fikk med gavekort på 300 som gikk ut 1.juni 2014.....:P var egentlig bare reklame, 1sutt og 1body i pakken min...

Sent from my iPad using BV Forum

Fikk med gavekort på 300 som gikk ut 1.juni 2014.....:P var egentlig bare reklame, 1sutt og 1body i pakken min...

Ååååh... I tilfelle kan d være d samme m hele pakka :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her :( dårligste pakka av de alle...

Venter lillesøster 5.Oktober

Flere som har begynt å "offe seg" når noe havner på gulvet? Merker godt at det er tyngre å bøye seg nå...

Flere som har begynt å "offe seg" når noe havner på gulvet? Merker godt at det er tyngre å bøye seg nå...
Hahaha ja! Magen har begynt å bli litt i veien synes jeg ;P

Hihi ja! Mannen her må gå å plukke opp når han kommer hjem:-P Jordmor mener at jeg har det derre karpel tunnel syndromet (?), så henda "sovner" hele tiden :-P

Har ikke hørt om karpel syndromet, men det hørtes skikkelig plagsomt ut...

Nå skal jeg på 28ukers kontrollen. Er bare 27+5, men legen min må vel få litt ferie.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke hørt om karpel syndromet, men det hørtes skikkelig plagsomt ut...

Nå skal jeg på 28ukers kontrollen. Er bare 27+5, men legen min må vel få litt ferie.

Er verst på morgningen og på natta, da klarer jeg ikke treffe telefonskjermen med fingrene for har null kontroll :-P Har ingen følelse i hånda og føles ut som om den er "borte" en stund :-P

Lykke til på kontroll ;-)

mammabox? hva er det? noe jeg ikke har hørt om :oops:
Det er en gratispakke fra barnas hus I think! En av flere gratis pakker man kan hente når man er gravid :) Man må melde seg på også har de bare 1500 pr mnd, så må være litt rask!

-Fra appen-

Alt under hoftehøyde er "off" om dan :( Har heldigvis kjøpt et Omsorg skoskje fra IKEA så slipper å blye meg for å ta på sko xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I går kom plutselig koden tikkande inn til henting av Mammabox.
Telenor hadde vist hatt tekniske problem, så hos mange raste da inn sms og andre fekk ikkje.(kun ein kode så e gyldig)
Va vel på september eller august eg såg da, dei så ikkje har fått sms med kode innen 7. elle 8.7, må skriva mail t di ;)

Hoho noen som sliter i varmen? Over 30 grader her i dag, meget uvanlig. Dusjet I kalt vann før jeg la meg, like varm nå. Og puppene lekker. Vurderer å legge meg i plaskebassenget til datteren min

Hoho noen som sliter i varmen? Over 30 grader her i dag, meget uvanlig. Dusjet I kalt vann før jeg la meg, like varm nå. Og puppene lekker. Vurderer å legge meg i plaskebassenget til datteren min

Jeg priser meg lykkelig for at jeg så langt ikke ser ut til å reagere på varmen. Koser meg bare i disse deilige tropetemperaturene :-) Vi bestilte tur til Spania i sommer før jeg ble gravid, så vi skal tre uker dit også nå i sommer, og jeg hadde sett det litt mer "ulekt" om jeg slet i varmen.

Hadde krepert om jeg skulle dratt til sydenland nå gitt. Men håper du slipper unna kokepunktet når dere reiser.

Back
Topp