Skravletråden :)

God morgen! Sliiiiiter med frokosten idag. Megakvalm.. må dra om 30 min så får prøve å få i meg litt iallfall.

-Taster fra appen-

lurer på om jeg ikke har fortjent plassen min på det lukka forumet :P

Nei, men dette svangerskapet skulle jeg ikke bli så involvert i forum :P SÅ bare blir jeg det likevel :P Og så bare renner det innlegg ut :P hjelper ikke at mannen har vært på jobbreise de siste 2 ukene og jeg er forlatt alene hver dag og kveld :P

Hei på dere jenter... hvordan går det med dere?¨
Kvalme, smak osv :P

Ikke mer blødninger på meg etter SA. Så nå har jeg bestilt eggløsningtester, og nye gravidetester.. Så da får vi se om
det skjer noe nå ;)

Har aldri gledet meg så mye til eggløsning noen gang.. :P

Kvalme, smak osv :P

Ikke mer blødninger på meg etter SA. Så nå har jeg bestilt eggløsningtester, og nye gravidetester.. Så da får vi se om
det skjer noe nå ;)

Har aldri gledet meg så mye til eggløsning noen gang.. :P
Spennende!:D masse lykke til! Satse på den klaffer med en gang:)

Sent from my iPad using BV Forum

Spennende!:D masse lykke til! Satse på den klaffer med en gang:)

Sent from my iPad using BV Forum

Håper jeg også! Var så langt nede på fredag etter UL-timen..
Men innså fort at jeg bare måtte få hodet over vannet og komme meg opp igjen!
Så da prøver vi på nytt!!!

Kvalme, smak osv :p

det skjer noe nå ;)

Har aldri gledet meg så mye til eggløsning noen gang.. :p
Kvalme ja...som kommer og går , svimmel som bare det, konstant trøtt...lukt er heeeelt der!!! klarer ikke søppel lukt i det hele tatt eller kjøleskap lukt. (og den er aldri ille her siden vi vasker OFTE)...blæææ var ille nok fra før, men nå brekker jeg meg haha

Det er sånn d skal låte! håper jeg er like fornuftig hvis jeg mister ;)

Kvalme ja...som kommer og går , svimmel som bare det, konstant trøtt...lukt er heeeelt der!!! klarer ikke søppel lukt i det hele tatt eller kjøleskap lukt. (og den er aldri ille her siden vi vasker OFTE)...blæææ var ille nok fra før, men nå brekker jeg meg haha

rart å si det.. men jeg savner å være kvalm :P

rart å si det.. men jeg savner å være kvalm :p
hehe rart med det...men ganske glad jeg er det haha :D

oi så nå at du hadde mista :( sorry! :( Men ser ut til at du har et godt humør...det skal sies!

Det er sånn d skal låte! håper jeg er like fornuftig hvis jeg mister ;)

Hadde mest lyst til å dra hjem å legge meg under dyna å bare DØ. Men kom frem til at da ville jeg aldri kommet meg opp igjen...

Så i stedet gråt jeg mine modige tårer i bilen.. Dro tilbake på jobb og kjempet meg igjennom dagen.

Det er litt sånn "sink or swim" Hvis du ikke holder hodet over vann vil du drukne!

oi så nå at du hadde mista :( sorry! :( Men ser ut til at du har et godt humør...det skal sies!

Det var ei tung helg.. torsdag koste jeg meg her på oktober forumet... Fredag ble alt revet bort fra under meg.
Men det er ikke noe jeg får gjort med det.. Eneste jeg/vi kan gjøre er å prøve igjen.. :)

Det var ei tung helg.. torsdag koste jeg meg her på oktober forumet... Fredag ble alt revet bort fra under meg.
Men det er ikke noe jeg får gjort med det.. Eneste jeg/vi kan gjøre er å prøve igjen.. :)
uff føler med deg :( ja det må dere bare gjøre :) vært prøvere lenge? Men uansett lykke til ;) sikkert ikke lenge til din tur <3

uff føler med deg :( ja det må dere bare gjøre :) vært prøvere lenge? Men uansett lykke til ;) sikkert ikke lenge til din tur <3

vi har vel hvert litt sånn..Skjer det så skjer det...
Vi har ikke hvert super intense på prøving.. men ikke forsiktige heller...
Men etter jeg mistet på fredag ble vi begge litt sånn... "hmm dette vil vi VIRKELIG!"

Så nå er vi "aktive" prøvere :P

Sitte strak ut i godstolen, ser på tv og trykke på pcen :P
Blei 100% sykemeldt av legen idag. Va einaste så kunne gjerast for å kanskje klara å forhindra/forebygga sa...
Så no ska eg slappa av denna veko ;)

Sitte strak ut i godstolen, ser på tv og trykke på pcen :p
Blei 100% sykemeldt av legen idag. Va einaste så kunne gjerast for å kanskje klara å forhindra/forebygga sa...

Krysser alt jeg har for deg!

Høres lurt ut! Nå må bare spira bli der den er!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Men en SA skjer jo fordi barnet ikke er levedyktig eller fordi noe er galt og kroppen rydder opp. Hvordan kan en sykemelding fikse det? :p Forstår hvis du ble sykemeldt for å kanskje roe ned blødningene, men tror neppe det hadde forhindret noe SA :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp