Skravletråden :)

Nei, men dette svangerskapet skulle jeg ikke bli så involvert i forum :P SÅ bare blir jeg det likevel :P Og så bare renner det innlegg ut :P hjelper ikke at mannen har vært på jobbreise de siste 2 ukene og jeg er forlatt alene hver dag og kveld :P
Hehe nei skjønner godt det ikke hjelper ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei på dere jenter... hvordan går det med dere?¨
Kvalme, smak osv :P

Ikke mer blødninger på meg etter SA. Så nå har jeg bestilt eggløsningtester, og nye gravidetester.. Så da får vi se om
det skjer noe nå ;)

Har aldri gledet meg så mye til eggløsning noen gang.. :P
Hei søte <3

Her har jeg lite symptomer om dagen. Varierer litt mellom å klare å sette pris på d el bli bekymra ;)

Så fantastisk, håper virkelig det klaffer for dere igjen med en gang!!!! :) det sies jo at kroppen er mer fruktbar når man har vært gravid også, så krysser for at d stemmer hos deg!! :)

Hei på dere jenter... hvordan går det med dere?¨
Kvalme, smak osv :P

Ikke mer blødninger på meg etter SA. Så nå har jeg bestilt eggløsningtester, og nye gravidetester.. Så da får vi se om
det skjer noe nå ;)

Har aldri gledet meg så mye til eggløsning noen gang.. :P
Hei! Så koselig å se deg igjen! <3 Så bra at du har sluttet å blø, sa sitter spira neste gang veit du! :D

-Taster fra appen-

Dere altså, jeg kommer for seint på jobben fordi jeg sitter her for lenge! :P

-Taster fra appen-

jeg sitter på jobb :P Etter å ha møtt en liten vegg for en liten mnd siden, så er jeg nå tilbake 100% .. selv om legen sa til meg i går at jeg har da ikke vanlig migrene og har en mer enn gyldig nok grunn til å være sykemeldt for å holde medisinering til det minimale... men samvittigheten lar meg ikke være borte mer(med tanke på hva jeg er utdannet, jobber som, og vet), MEN jeg skal ta arbeidsdagen i mitt tempo istedenfor å bli overveldet :D

Men en SA skjer jo fordi barnet ikke er levedyktig eller fordi noe er galt og kroppen rydder opp. Hvordan kan en sykemelding fikse det? :p Forstår hvis du ble sykemeldt for å kanskje roe ned blødningene, men tror neppe det hadde forhindret noe SA :)

Da må du spørra legane om ;)
Enten e da kroppen min så ikkje e heilt forenlig med graviditet og trenge ro. Fekk jo aldri skikkelig svar på koffor alt svikta når eg gjekk med jentungen...
Ellers går da så da går, om spiro ikkje e frisk så får ho finna veien ut ;)
Håpe jo selfølgeli at da e friskt og står t liv. Har prøvd i 2,5år, og skal egentlig på utredning 13.mars, men håpe på at da går bra og at me kan avbestilla den timen :)

Da må du spørra legane om ;)
Enten e da kroppen min så ikkje e heilt forenlig med graviditet og trenge ro. Fekk jo aldri skikkelig svar på koffor alt svikta når eg gjekk med jentungen...
Ellers går da så da går, om spiro ikkje e frisk så får ho finna veien ut ;)
Håpe jo selfølgeli at da e friskt og står t liv. Har prøvd i 2,5år, og skal egentlig på utredning 13.mars, men håpe på at da går bra og at me kan avbestilla den timen :)

Går nok bra :) Mange som blør uskyldige blødninger som ikke har noen betydning for den lille

Hei søte <3

Her har jeg lite symptomer om dagen. Varierer litt mellom å klare å sette pris på d el bli bekymra ;)

Så fantastisk, håper virkelig det klaffer for dere igjen med en gang!!!! :) det sies jo at kroppen er mer fruktbar når man har vært gravid også, så krysser for at d stemmer hos deg!! :)

Har lest det jeg også. :-) bestilte tester for eggløsning og hcg i går. Så da er det bare å vente og satse!!
Også må jeg jo inn her å snoke på dere da :-)

Har lest det jeg også. :) bestilte tester for eggløsning og hcg i går. Så da er det bare å vente og satse!!
Også må jeg jo inn her å snoke på dere da :)
Snok i vei, er så koselig å se deg!

Åh jeg vil ha Leanderseng!!! <3 <3 <3 In love!

har så lyst å legge meg, men der ligger d to jenter, og jeg har vondt i ryggen og kvier meg for løft.. bah

Gooood morgen jenter! Ja her sitter man mye om dagen , nå som man går hjemme :) Planer for dagen?

Idag må jeg komme meg ut selvom kvalmen er litt ekstrem. Har heldigvis hund som får meg ut :) Tenkte jeg skulle ta meg en kjapp tur innom senteret for å sette etter karnevalsdrakt til datteren min, og se etter noe småtterier jeg trenger. Ellers gå tur med hunden og hvis jeg orker lage middag til min to kjære <3

Gooood morgen jenter! Ja her sitter man mye om dagen , nå som man går hjemme :) Planer for dagen?

Idag må jeg komme meg ut selvom kvalmen er litt ekstrem. Har heldigvis hund som får meg ut :) Tenkte jeg skulle ta meg en kjapp tur innom senteret for å sette etter karnevalsdrakt til datteren min, og se etter noe småtterier jeg trenger. Ellers gå tur med hunden og hvis jeg orker lage middag til min to kjære <3

God morgen :) blir noen runder for å sjekke her ila dagen ja;)

I dag må jeg prøve å få vasket vinduer og få ryddet litt i heimen :)

God morgen :) blir noen runder for å sjekke her ila dagen ja;)

I dag må jeg prøve å få vasket vinduer og få ryddet litt i heimen :)

:) ja blir jo til det hehe

Uff husarbeidet hoper seg opp her...egentlig mye jeg burde gjort. Men denne kroppen bestemmer over hva jeg vil gitt. Lure meg til klesvask, for den gjør stort sett seg selv.

Back
Topp