God morgen! Sliiiiiter med frokosten idag. Megakvalm.. må dra om 30 min så får prøve å få i meg litt iallfall.
-Taster fra appen-
-Taster fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lurer på om jeg ikke har fortjent plassen min på det lukka forumet![]()
Spennende!Hei på dere jenter... hvordan går det med dere?¨
Kvalme, smak osv
Ikke mer blødninger på meg etter SA. Så nå har jeg bestilt eggløsningtester, og nye gravidetester.. Så da får vi se om
det skjer noe nå
Har aldri gledet meg så mye til eggløsning noen gang..![]()
Spennende!masse lykke til! Satse på den klaffer med en gang
Sent from my iPad using BV Forum
Kvalme ja...som kommer og går , svimmel som bare det, konstant trøtt...lukt er heeeelt der!!! klarer ikke søppel lukt i det hele tatt eller kjøleskap lukt. (og den er aldri ille her siden vi vasker OFTE)...blæææ var ille nok fra før, men nå brekker jeg meg hahaHei på dere jenter... hvordan går det med dere?¨
Kvalme, smak osv
Ikke mer blødninger på meg etter SA. Så nå har jeg bestilt eggløsningtester, og nye gravidetester.. Så da får vi se om
det skjer noe nå
Har aldri gledet meg så mye til eggløsning noen gang..![]()
Kvalme ja...som kommer og går , svimmel som bare det, konstant trøtt...lukt er heeeelt der!!! klarer ikke søppel lukt i det hele tatt eller kjøleskap lukt. (og den er aldri ille her siden vi vasker OFTE)...blæææ var ille nok fra før, men nå brekker jeg meg haha
hehe rart med det...men ganske glad jeg er det haharart å si det.. men jeg savner å være kvalm![]()
Det er sånn d skal låte! håper jeg er like fornuftig hvis jeg mister![]()
hehe rart med det...men ganske glad jeg er det haha
oi så nå at du hadde mistasorry!
Men ser ut til at du har et godt humør...det skal sies!
hehe rart med det...men ganske glad jeg er det haha![]()
uff føler med degDet var ei tung helg.. torsdag koste jeg meg her på oktober forumet... Fredag ble alt revet bort fra under meg.
Men det er ikke noe jeg får gjort med det.. Eneste jeg/vi kan gjøre er å prøve igjen..![]()
uff føler med degja det må dere bare gjøre
vært prøvere lenge? Men uansett lykke til
sikkert ikke lenge til din tur <3
Sitte strak ut i godstolen, ser på tv og trykke på pcen
Blei 100% sykemeldt av legen idag. Va einaste så kunne gjerast for å kanskje klara å forhindra/forebygga sa...
Så no ska eg slappa av denna veko![]()
Takk takkKrysser alt jeg har for deg!
Høres lurt ut! Nå må bare spira bli der den er!Sitte strak ut i godstolen, ser på tv og trykke på pcen
Blei 100% sykemeldt av legen idag. Va einaste så kunne gjerast for å kanskje klara å forhindra/forebygga sa...
Sitte strak ut i godstolen, ser på tv og trykke på pcen