Skravletråden :)

Har dere en hyggelig helg?

Er hjemme alene i helga ;-) Så nå koser jeg meg på sofaen i pysjbuksa og ser på skiskyting :-) Litt forkjøla, men ellers er helgs topp! Nesten ikke kvalm i dag heller :-D Planlegger å se Titanic i kveld :-P tihi!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jepp sovet vekk halve dagen på sofaen mens mann og barn vaska heile huset. DET var deilig og våkne opp til det. Ut å leie film og lage noe god mat gjenstår. Vet ikke om jeg orker noe for da jeg våknet var jeg selvfølgelig kvalm igjen. Har du en fin helg da?

Jepp sovet vekk halve dagen på sofaen mens mann og barn vaska heile huset. DET var deilig og våkne opp til det. Ut å leie film og lage noe god mat gjenstår. Vet ikke om jeg orker noe for da jeg våknet var jeg selvfølgelig kvalm igjen. Har du en fin helg da?
Klarer ikke quote dere begge..

Her er jeg og mini på besøk hos mine foreldre i helga. Jeg skal på fest hos ei venninne med eplemosten min ;)

Stakkars kjekke Svendsen! Men selv de beste kan bomme! Skiskyting <3

Sitter og koser meg i sofaen med prinsesse mi:) deilig! Ellers går helgen bort i oppgaveskriving:(

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har bada i dag! Det var koselig og slitsomt, vi bada ikke lenge for å si det sånn :P

Rigga meg til i sofaen meg snop og chips, men så kom kvalmen. Ugh! :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjedelig, med den kvalmen, de tablettene jeg fikk av legen har hjulpet meg. men har en metallsmak i munnen som ikke gir seg. ingenting smaker som det pleier og har en veldig tørsthetsfølelse som ikke går over, uansett hvor mye jeg drikker.

Seeee den fine banneren vi har fått a! :D :D

Har besøk av en venninne, og er så utrolig trøtt! Men er ikke ofte jeg ser henne, så biter tenna sammen :P

Sent from my D2 using BV Forum mobile app

Back
Topp