Trøtt her å! Og har allerede sovet noen timer på sofaen ;-)
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ble den?![]()
Hehe ikke fått til det i dag jeg, så da er d natta nåTrøtt her å! Og har allerede sovet noen timer på sofaen ;-)
200kr pr gang350 kr for første time,300 kr pr time etter den :0) Du?
Det var billig. Tok bare første og beste jeg fant jeg da.200kr pr gangsame som sist
![]()
Så bra!Helt grei egentlig.....
Barna var eksemplariske! ikke noe sak da![]()
Det gjorde jeg forrige svangerskap også, og hadde ingen strekkmerker!Da har jeg begynt å smøre meg mot strekkmerker! God natt!
-Taster fra appen-
Olje fra bodyshop. Lukter sjokoladeDet gjorde jeg forrige svangerskap også, og hadde ingen strekkmerker!utenom på brystene da
de smørte jeg ikke heller
mandelolje eller noe...?
sånn er det blitt for meg også de siste dagene, ikke behagelig, men heller kvelden enn morgenen, hadde ikke kommet meg på jobb hvis så.Sov godt allesammen! For min del begynner sure oppstøt, rumling å brumling i magen og kvalme nå på kvelden! Love it!![]()
Uff, får håpe dagen blir bedre etterhvert. KlemGod morgenEtter en god dag igår virker denne dagen litt mindre god. Kvaaaalm....! Og vondt i hodet og sliten. Men men jeg må på jobb, så jeg får bare prøve å starte dagen
-Taster fra appen-