Skravletråden :)

Da har jeg begynt å smøre meg mot strekkmerker! God natt!

-Taster fra appen-

Sov godt allesammen! For min del begynner sure oppstøt, rumling å brumling i magen og kvalme nå på kvelden! Love it! ;)

God morgen jenter...!!!! Sovet skikkelig dårlig i natt :/ endte opp på sofaen for fikk iallefall ikke sove når j irriterte meg over at sambo lå der og purka :p

God morgen :) Etter en god dag igår virker denne dagen litt mindre god. Kvaaaalm....! Og vondt i hodet og sliten. Men men jeg må på jobb, så jeg får bare prøve å starte dagen :)

-Taster fra appen-

Da har jeg begynt å smøre meg mot strekkmerker! God natt!

-Taster fra appen-
Det gjorde jeg forrige svangerskap også, og hadde ingen strekkmerker!:) utenom på brystene da:P de smørte jeg ikke heller:P mandelolje eller noe...?

Det gjorde jeg forrige svangerskap også, og hadde ingen strekkmerker!:) utenom på brystene da:P de smørte jeg ikke heller:P mandelolje eller noe...?
Olje fra bodyshop. Lukter sjokolade :P Smører mage, pupper og lår!

-Taster fra appen-

Lurt:) lite forskning som sier det hjelper, men det skader hvertfall ikke! Og jeg vil heller gjøre det som gjøres kan for å unngå strekkmerkene så lenge det er ufarlig:D

Sov godt allesammen! For min del begynner sure oppstøt, rumling å brumling i magen og kvalme nå på kvelden! Love it! ;)
sånn er det blitt for meg også de siste dagene, ikke behagelig, men heller kvelden enn morgenen, hadde ikke kommet meg på jobb hvis så.

God morgen :) Etter en god dag igår virker denne dagen litt mindre god. Kvaaaalm....! Og vondt i hodet og sliten. Men men jeg må på jobb, så jeg får bare prøve å starte dagen :)

-Taster fra appen-
Uff, får håpe dagen blir bedre etterhvert. Klem

Endelig ferdig med å vaske hus. Nå er jeg så trøtt at det eneste jeg har lyst til er å sove.... Men må handle og hente jenten min i barnehagen, så sove får jeg gjøre en annen gang ;)

Ååååå, har hatt hovedvakt med telefonansvar i dag.
Ei tøff vakt på 24t der du må v tilgjengelig heilt tio, og kjøre rævå tå deg på dagen. Heldige meg må kjøra fleire tura i kveld, samt ha styremøte OG årsmøte i kveld...
Gjeeeeesp!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp