Skravletråden :)

Sitter og venter på å plukke opp sjukemelding.. de har lunsjpause.. :P Kjedelig! Vil hjem og sove -.-

-Taster fra appen-

Vente på svar på hcg...ringte når dei åpna etter lønsj, men då fant ho ikkje svar på prøven, så må ringa tebake 13.30...blir GAL av å venta så lenge :( :confused004:confused005

sitter på jobb med ubehag i korsrygg.. gått innom fysio nå og fikk meg noen øvelser og et strikk:) Er jo kollegaer med alle helsepersonel her i og med at d er så lite :P

Hei!
Jeg kastet meg inn i forumet i dag, og ser at dere har så hyggelig tone her i skravletråden :-)
Jeg er 6 uker pluss noen dager i dag g formen er bekymringsverdig bra i forhold til sist, men får bare satse på at jeg er veeeldig heldig;)
Når jeg tenker meg om har jeg faktisk noen symptomer… I går foreksempel, tok jeg fly til Oslo og måtte ta buss fra fly og inn på terminalen. Bussturen var veldig intim, og det sto tre karer i 50 åra og skravlet og peste over meg. Ånden deres kjente jeg lang vei for å si det sånn, kan formelig kjenne den enda :confused:
Hvordan er det med luktesansen deres? For min del må den gjerne avta litt så jeg ikke trenger å brekke meg av andres kroppslukt :p

Spirelire: Jeg og lukter mer nå, går å leter etter hvor de vonde luktene kommer fra :P d rare er at ingen andre kjenner dem :P

Lindakjb: WOHOOOOO :D så bra!

Har vært så dausliten etter jobb, men nå ble d 20 min med rygg/bekkenøvelser, noe strikk, og rockering.

strikka ferdig min første sokk :D
ikke perfekt, og nyfødtstørrelse ble 5 års :P haha
1980693_10151921896811814_1660518149_n.jpg

Hei!
Jeg kastet meg inn i forumet i dag, og ser at dere har så hyggelig tone her i skravletråden :-)
Jeg er 6 uker pluss noen dager i dag g formen er bekymringsverdig bra i forhold til sist, men får bare satse på at jeg er veeeldig heldig;)
Når jeg tenker meg om har jeg faktisk noen symptomer… I går foreksempel, tok jeg fly til Oslo og måtte ta buss fra fly og inn på terminalen. Bussturen var veldig intim, og det sto tre karer i 50 åra og skravlet og peste over meg. Ånden deres kjente jeg lang vei for å si det sånn, kan formelig kjenne den enda :confused:
Hvordan er det med luktesansen deres? For min del må den gjerne avta litt så jeg ikke trenger å brekke meg av andres kroppslukt :p
Hei og velkommen! :D Bare å hive seg på her! Er rimelig god tone all over på oktober <3

Luktesansen min gir meg ofte brekninger for å si det sånn... :P

-Taster fra appen-

Spirelire: Jeg og lukter mer nå, går å leter etter hvor de vonde luktene kommer fra :P d rare er at ingen andre kjenner dem :P

Lindakjb: WOHOOOOO :D så bra!

Har vært så dausliten etter jobb, men nå ble d 20 min med rygg/bekkenøvelser, noe strikk, og rockering.

strikka ferdig min første sokk :D
ikke perfekt, og nyfødtstørrelse ble 5 års :P haha
1980693_10151921896811814_1660518149_n.jpg
Ha ha du er flinkere enn meg iallefall! :D

-Taster fra appen-

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sovet siden 19, og lå på soffan fra 17 :P satt oppreist 30 min og sa til meg selv at jeg må trene, så ZZZZZZZ

Nr to og siste:) nyter øyeblikkene

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag har mamma vært på besøk. Hun synes jeg hadde blitt så tynn i det siste.. hehe.. noen fordeler har denne kvalmen

Har akkurat slukt en yoghurt og en halv melon! Åh himmelen!

Hei. Kaster meg inn her jeg også. Har fulgt med på forumet fra sidelinjen en stund, men det virker som en så hyggelig gjeng som holder til her at jeg tenkte det var på tide å våge meg utpå :) Jeg er litt over åtte uker i dag. Dette blir, om alt går bra, vårt tredje barn. Vi har to fra før, men har mistet noen ganger mellom dem og denne, så nå krysser vi fingrene. Tidlig UL viste bankende hjerte og hvert fall :)

Back
Topp