Sitter og venter på å plukke opp sjukemelding.. de har lunsjpause..
Kjedelig! Vil hjem og sove -.-
-Taster fra appen-
-Taster fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter spendt jeg.. *håperpå*Vente på svar på hcg...ringte når dei åpna etter lønsj, men då fant ho ikkje svar på prøven, så må ringa tebake 13.30...blir GAL av å venta så lenge![]()
![]()
Va gått riktig veiVenter spendt jeg.. *håperpå*
HURRA!!!!!!!!!! ENDELIG NOE Å JUBLE OVER!!!!!Va gått riktig veifrå 20595 på mandag til 27339 i går
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hei og velkommen!Hei!
Jeg kastet meg inn i forumet i dag, og ser at dere har så hyggelig tone her i skravletråden![]()
Jeg er 6 uker pluss noen dager i dag g formen er bekymringsverdig bra i forhold til sist, men får bare satse på at jeg er veeeldig heldig
Når jeg tenker meg om har jeg faktisk noen symptomer… I går foreksempel, tok jeg fly til Oslo og måtte ta buss fra fly og inn på terminalen. Bussturen var veldig intim, og det sto tre karer i 50 åra og skravlet og peste over meg. Ånden deres kjente jeg lang vei for å si det sånn, kan formelig kjenne den enda
Hvordan er det med luktesansen deres? For min del må den gjerne avta litt så jeg ikke trenger å brekke meg av andres kroppslukt![]()
Så bra!!Va gått riktig veifrå 20595 på mandag til 27339 i går
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ha ha du er flinkere enn meg iallefall!Spirelire: Jeg og lukter mer nå, går å leter etter hvor de vonde luktene kommer frad rare er at ingen andre kjenner dem
Lindakjb: WOHOOOOOså bra!
Har vært så dausliten etter jobb, men nå ble d 20 min med rygg/bekkenøvelser, noe strikk, og rockering.
strikka ferdig min første sokk
ikke perfekt, og nyfødtstørrelse ble 5 årshaha
![]()
God natt kjære degNei,, nå er det natta. Trøtt som en dupp.. God natt jenter!
Har dere barn fra før eller?
Dette blir vår tredje og siste
Så da er det bare å nyte hvert sekund, tenk siste gang jeg skal få oppleve dette..![]()
Stryker også magen selv om man vet at det enda bare er luft jeg stryker på.......Jeg å styrker magen hele tiden, gleeeeder meg til den begynner å bule litt. Er liksom så uvirkelig at det ligger noe der når det ikke er noe å se![]()