Skravletråden :)

Hei. Kaster meg inn her jeg også. Har fulgt med på forumet fra sidelinjen en stund, men det virker som en så hyggelig gjeng som holder til her at jeg tenkte det var på tide å våge meg utpå :) Jeg er litt over åtte uker i dag. Dette blir, om alt går bra, vårt tredje barn. Vi har to fra før, men har mistet noen ganger mellom dem og denne, så nå krysser vi fingrene. Tidlig UL viste bankende hjerte og hvert fall :)
Så koselig!! Velkommen hit!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulera så mykje =)
Håpe du like deg her inn med oss, og at alt går fint :)

Hei. Kaster meg inn her jeg også. Har fulgt med på forumet fra sidelinjen en stund, men det virker som en så hyggelig gjeng som holder til her at jeg tenkte det var på tide å våge meg utpå :) Jeg er litt over åtte uker i dag. Dette blir, om alt går bra, vårt tredje barn. Vi har to fra før, men har mistet noen ganger mellom dem og denne, så nå krysser vi fingrene. Tidlig UL viste bankende hjerte og hvert fall :)
Hei! Så koselig! Gratulerer med den lille i magen, denne gangen går det helt fint veit du! :D Vi heier på deg!

-Taster fra appen-

Tusen takk! Det er så hyggelig med noen oppmuntrende ord. Foreløpig tør vi nesten ikke tro på at det skal gå bra, men vi håper på at spiren skal klore seg fast denne gangen.

Tusen takk! Det er så hyggelig med noen oppmuntrende ord. Foreløpig tør vi nesten ikke tro på at det skal gå bra, men vi håper på at spiren skal klore seg fast denne gangen.
Du er allerede på god vei! :) Når har du mistet tidligere?

-Taster fra appen-

En gang i uke 5, en i uke 8 og en i uke 9, denne gangen får jeg ekstra oppfølging og går på blodfortynnende og progresteron, så jeg håper det gjør susen.

En gang i uke 5, en i uke 8 og en i uke 9, denne gangen får jeg ekstra oppfølging og går på blodfortynnende og progresteron, så jeg håper det gjør susen.
Krysser fingrene for at det gjør susen!!! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Det tenker jeg hjelper! :)

-Taster fra appen-

Så snille dere er! :-) Jeg håper på det beste i alle fall, SA og MA er jo forholdsvis vanlig, men nå håper jeg vi har opplevd den siste. Om ikke annet kjenner jeg at hormonene er i sving om dagen og det bør jo være et godt tegn. Noen andre som er en smule emosjonelle om dagen?

Så snille dere er! :) Jeg håper på det beste i alle fall, SA og MA er jo forholdsvis vanlig, men nå håper jeg vi har opplevd den siste. Om ikke annet kjenner jeg at hormonene er i sving om dagen og det bør jo være et godt tegn. Noen andre som er en smule emosjonelle om dagen?
Føler meg egentlig ikke så emosjonell, men tårene triller ofte, så jeg er vel det.
Her blåser det noe sinnsykt:( rister i huset

Jeg har blitt så lettrørt i det siste, noen ganger er det nok med en litt rørende reklame så kjenner jeg at det stikker i øyekroken... Her har vi endelig hatt litt sol i dag, det føles nesten som om vi ikke har sett sola siden jul så det var jammen deilig.

Jeg har blitt så lettrørt i det siste, noen ganger er det nok med en litt rørende reklame så kjenner jeg at det stikker i øyekroken... Her har vi endelig hatt litt sol i dag, det føles nesten som om vi ikke har sett sola siden jul så det var jammen deilig.
Jeg gråt av norske talenter fordi han første gutten var så flink til å danse, og han kosa seg såå! :P

-Taster fra appen-

Nr 6 er på vei, 10+1 i dag ut i fra min termin da. Har ikke vært så aktiv her inne siden jeg har mistet fem før. Men har 5 flotte barn også da.... :) Kroppen er bedre form nå enn tidligere, føles som om alt er i skjønneste orden. Hadde UL i uke 6+3 og hjertet banket. Skal tilbake i uke 12 for ny UL.
Noen fra buskerud her inne?

Back
Topp