Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er selv sikker på at det er 16 som er riktig. Det MÅ være det ellers skjønner jeg ikke noe. Men de sier at man kan gå 5-6 dager før egget fester seg og derfor kan termin bli senere.Jeg hadde ganske stålkontroll så er ganske sikker på at 23. er riktigMen det kan jo forandre seg når en har vært på UL,og kan jo skje mye både før og etter den datoen
Spennende tid iallefall
23. Oktober 2014 <3
Ja formen er helt ok, noen kvalme anfall innimellom men det går greit over bare man spiser litt. Synes jeg har så stor mage når jeg står men jeg ligger flatt på ryggen er det jo nesten så man ikke tror det er noen der inne....Hei jenter.
Er formen bra?
Nattaaaa!!!!God natt damer! I morgen er det fredag!![]()
Sitter her enda vøtt, aleine hjemme.. kommer meg ikke i seng. Men nå står bikkja og piper på soveromsdøra! Han pleier å legge seg i buret rundt tiNattaaaa!!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi.... "Mammaaaa!!! Sove nååå"Sitter her enda vøtt, aleine hjemme.. kommer meg ikke i seng. Men nå står bikkja og piper på soveromsdøra! Han pleier å legge seg i buret rundt ti
-Taster fra appen-
God morgen. Jeg som ikke har barn og er alene hjemme skulle visst ikke sove lenger enn til åtteGjeeeesp.... God morgen jenter![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
God morgen! Tøft å stå opp idag ogsåTror jeg kan sove så lenge jeg gidder og enda synes det er tungt å stå opp
-Taster fra appen-
den er pyton...bare blir verre...men men håpe det gir seg senest i uke 14...Hei jenter.
Er formen bra?
Endte med at jeg kom et kvarter for sent på jobb.. Godt det er få barn idag!God morgen!! haha har det sånn innimellom jeg ogI dag var det faktisk greit å stå opp!! Sola skinner og mini var blid som en sol på morgenen!!
![]()
spiser litt frokost nå før jeg skal på jobb på et møte etterpå![]()
Hehe fort gjortEndte med at jeg kom et kvarter for sent på jobb.. Godt det er få barn idag!
-Taster fra appen-