Skravletråden :)

Jeg hadde ganske stålkontroll så er ganske sikker på at 23. er riktig :) Men det kan jo forandre seg når en har vært på UL,og kan jo skje mye både før og etter den datoen :) Spennende tid iallefall :)

23. Oktober 2014 <3

Jeg hadde ganske stålkontroll så er ganske sikker på at 23. er riktig :) Men det kan jo forandre seg når en har vært på UL,og kan jo skje mye både før og etter den datoen :) Spennende tid iallefall :)

23. Oktober 2014 <3
Jeg er selv sikker på at det er 16 som er riktig. Det MÅ være det ellers skjønner jeg ikke noe. Men de sier at man kan gå 5-6 dager før egget fester seg og derfor kan termin bli senere.

Formen e fin, men bekkenet skrangle :P Ska t fysioterapi på onsdag, blir fysste timen :)

Sliiiiiiiten! :P

-Taster fra appen-

God natt damer! I morgen er det fredag! :D

Nattaaaa!!!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Sitter her enda vøtt, aleine hjemme.. kommer meg ikke i seng. Men nå står bikkja og piper på soveromsdøra! Han pleier å legge seg i buret rundt ti :P

-Taster fra appen-

Sitter her enda vøtt, aleine hjemme.. kommer meg ikke i seng. Men nå står bikkja og piper på soveromsdøra! Han pleier å legge seg i buret rundt ti :P

-Taster fra appen-
Hihi.... "Mammaaaa!!! Sove nååå" ;)

Endelig snart helg og det er spådd fantastisk vær! Gleder meg til å kose meg i hagen på det lille småbruket vårt og kanskje få skrudd opp huskestativet til veslegutten. Ingen store planer for helgen annet enn utekos og litt strikking på kveldstid :)

Store planer for helgen?

Gjeeeesp.... God morgen jenter :)

God morgen. Jeg som ikke har barn og er alene hjemme skulle visst ikke sove lenger enn til åtte :P

-Taster fra appen-

God morgen jenter!!! På tide å dytte opp ork skravletråden vår :):)

God morgen! Tøft å stå opp idag også :P Tror jeg kan sove så lenge jeg gidder og enda synes det er tungt å stå opp :P

-Taster fra appen-

God morgen! Tøft å stå opp idag også :p Tror jeg kan sove så lenge jeg gidder og enda synes det er tungt å stå opp :p

-Taster fra appen-

God morgen!! haha har det sånn innimellom jeg og :p I dag var det faktisk greit å stå opp!! Sola skinner og mini var blid som en sol på morgenen!! ;)

spiser litt frokost nå før jeg skal på jobb på et møte etterpå :)

God morgen!! haha har det sånn innimellom jeg og :p I dag var det faktisk greit å stå opp!! Sola skinner og mini var blid som en sol på morgenen!! ;)

spiser litt frokost nå før jeg skal på jobb på et møte etterpå :)
Endte med at jeg kom et kvarter for sent på jobb.. Godt det er få barn idag! :P

-Taster fra appen-

Jeg var på første kontroll i går, og ble kjempeglad fordi jeg fikk med meg en bok om graviditeten som jeg gledet meg til å lese. Så ser jeg nå at den er for flergangsfødende! Krise :P

(Neida, ikke SÅÅÅ krise, men litt kjedelig)

Back
Topp