Skravletråden :)

Sto på butikk i dag, så peker jeg på pakkene med kondomer. Sier så til sambo, skal du ha sånne...
Så kommer det fra sambo, nei, trenger ikke. Er for sent med sånt nå :-)
True ;)

Var ikke pga at den ene visste om at det kunne gjøres, og så såg de andre barna det da? Det skal jo sitte fast i understellet så forstår ikke helt hvordan de har kommet på å gjøre noe slik i det hele tatt

Disse satt kun fast med 2strikk
ImageUploadedByBV Forum1391889539.025198.jpg

Hvis du ser på bilde er den ikke hard bak, det er bare ett skinnstoff bak.. Det kan lett vippes opp over kanten.

Hvordan er kalesjen på andre vogner da??

Disser er helt fine... Det er bare sportsdelen stort sett... Det skjer jo ikke når de ligger i disse bagene.. Men sånn for fremtidig tanke bare :-)

ImageUploadedByBV Forum1391890897.610887.jpg

Hadde tenkt meg emmajunga selv med førstemann... Men valgte SIMO i stedet.. Syntes den var mest solid.

Disser er helt fine... Det er bare sportsdelen stort sett... Det skjer jo ikke når de ligger i disse bagene.. Men sånn for fremtidig tanke bare :-)

Vis vedlegget 49897

Hadde tenkt meg emmajunga selv med førstemann... Men valgte SIMO i stedet.. Syntes den var mest solid.
Har emmaljunga selv men tenkte på andre merker/sportsdeler?

Har emmaljunga selv men tenkte på andre merker/sportsdeler?
Alle vogner som bare har de strikkene under kan by på det problemet. Lånte en Teutonia av venninna mi en gang.. Tok dattern min10 min å finne ut at hun kunne løfte stoffet så hun kunne stikke hodet ut..

Har egentlig alt tror jeg...
Men det blir vel litt shopping uansett :)
Har litt klær fra jeg og mine søsken var baby, så de kommer nok frem.
Bilstol har vi også, men trenger en base til.
Ellers må vi ha det meste :-)

Alle vogner som bare har de strikkene under kan by på det problemet. Lånte en Teutonia av venninna mi en gang.. Tok dattern min10 min å finne ut at hun kunne løfte stoffet så hun kunne stikke hodet ut..
Ja alle sportsvogner j har vært borte i har hatt den løsninga. Derfor j lurte, virka som om d var noe spesielt ved emmaljungaen som var problematisk :)

Har så lyst å bytta ut dei vognene me har.
Har Quinny Freestyle 3XL, med hardbag og sittedel. Kjøpt brukt.
Carena Free, kjøpt brukt.
Arta Graco søskenvogn(venninna mi hadde en liten samtidig som meg, og med denne slapp me unna med ei vogn på tur). Gratis

Ønske meg ei duo vogn, skal ha 4 store gode luftdekk, sving på 2 hjul.
Være lun, unisex, kunne feste bilstol på understellet.
Til no er det vel Brio Smile så passe best til beskrivelsen, men like ikkje sittedelen...
Tar gjerna imot tips :P

images

Basson Nordic Lux er vel den beste kandidaten :P

skjermbilde_2013-10-22_kl._15.27.12.png
skjermbilde_2013-10-22_kl._15.25.38.png
skjermbilde_2013-10-22_kl._15.25.01.png

Har så lyst å bytta ut dei vognene me har.
Har Quinny Freestyle 3XL, med hardbag og sittedel. Kjøpt brukt.
Carena Free, kjøpt brukt.
Arta Graco søskenvogn(venninna mi hadde en liten samtidig som meg, og med denne slapp me unna med ei vogn på tur). Gratis

Ønske meg ei duo vogn, skal ha 4 store gode luftdekk, sving på 2 hjul.
Være lun, unisex, kunne feste bilstol på understellet.
Til no er det vel Brio Smile så passe best til beskrivelsen, men like ikkje sittedelen...
Tar gjerna imot tips :P

images

Basson Nordic Lux er vel den beste kandidaten :P

skjermbilde_2013-10-22_kl._15.27.12.png
skjermbilde_2013-10-22_kl._15.25.38.png
skjermbilde_2013-10-22_kl._15.25.01.png

Liker ikke hjul kombinasjonen...
Synes av erfaring at det er bedre med 4 like store hjul med luft på vinterføre :-)

Liker ikke hjul kombinasjonen...
Synes av erfaring at det er bedre med 4 like store hjul med luft på vinterføre :)
På brioen syns eg framhjulene e for små.
Men på Basson er bakhjulen mykje større enn vanlig, og framhjulene ca på str med vanlige hjul ;)

Jeg skal ha vogn med 4 faste hjul, helst ikke lufthjul. Er så mye greier med lufthjula i barnehagen, de bli ødelagt, punkterer osv. Det er klart, det er ikke alle, men jeg kjenner at det orker ikke jeg på tur :P

Back
Topp