Skravletråden :)

Jeg skal ha vogn med 4 faste hjul, helst ikke lufthjul. Er så mye greier med lufthjula i barnehagen, de bli ødelagt, punkterer osv. Det er klart, det er ikke alle, men jeg kjenner at det orker ikke jeg på tur :P

Hehehe har aldri hatt noe problem her i gården :-)

Nei, nå er det natta. Tid for å sove litt.
Natta alle flotte jenter/damer :-)

Våkna halv 7 da! Pipvåken og kvalm. Jaja. Det var den natta!! Grrr

Moooorn folkens!
Her ble man tvunget opp kl.0600....*gjesp*
God morgen!! Tror klokka var ca 6 når mini kom her og! Med alle slags unnskyldninger for at vi MÅTTE stå opp ;) nå er det barnetv-kos mens vi venter på at papsen skal våkne :)

Hehe, var tusen unnskyldninger her også.
Hadde forresten den syyykeste drømmen ever!
Drømte jeg var på et kjøpesenter, plutselig spratt bh'n opp og melkespruten sto ut som et lekk rør!
Var noe kleint blant alle de menneskene! :P

Urinblæra vekka meg i dag også, klokka ble syv i dag. Nå ligger jeg å senga å hører på min kjære snorke mens jeg trykker på BVappen ;-) God morgen :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Hehe, var tusen unnskyldninger her også.
Hadde forresten den syyykeste drømmen ever!
Drømte jeg var på et kjøpesenter, plutselig spratt bh'n opp og melkespruten sto ut som et lekk rør!
Var noe kleint blant alle de menneskene! :P
Hahaha ser det for meg ;)

God morgen:-) har brukt de 2 förste timene av morgenen på å finne ut en lur måte og sno meg unna den overvelmende kvalmen som jeg våknet med idag :eek: men det var ikke en lett prosjekt he he. Föler meg litt bedre nå takk og lov.

Vi vurderer og fortelle barna idag siden jeg er så kvalm og dårlig og trött, ikke lett og skjule det sånn som det er og det er bedre å fortelle dem slik at de kan forstå hvorfor jeg er som jeg er og ikke bekymrer seg. Det blir spennende, lurer på hva reaksjonene blir:rolleyes:

God morgen:-) har brukt de 2 förste timene av morgenen på å finne ut en lur måte og sno meg unna den overvelmende kvalmen som jeg våknet med idag :eek: men det var ikke en lett prosjekt he he. Föler meg litt bedre nå takk og lov.

Vi vurderer og fortelle barna idag siden jeg er så kvalm og dårlig og trött, ikke lett og skjule det sånn som det er og det er bedre å fortelle dem slik at de kan forstå hvorfor jeg er som jeg er og ikke bekymrer seg. Det blir spennende, lurer på hva reaksjonene blir:rolleyes:

Vi kan ikke si det til vesla.. Da vet alle det innen mandagen er omme... :P

Spennende! :-D Keep us posted ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp