Skravletråden :)

Har dere tenkt på hvilken vogn dere vil ha?
Her er ønsket en emmaljunga Edge duo.

Vi har mulighet til å få easywalker til innkjøpspris, så det blir nok den. Ikke så veldig begeistret for utseende, men veldig praktisk og god vogn :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg var å tittet på Emmaljunga vogner i dag! Sååååå mange fine :0) Krom understell og greier. Gleder meg til jeg kan bestille :0)

Liker du vogna?
Kjempegodt!! Stor og god plass i baggen, god å trille med lufthjul, stabil. Eneste lille minus er at mange syns den er tung og stor, men jeg har aldri hatt problem d det :)

Må sies at vi bor på bygda så for meg var d viktig med en vogn som kan trilles "over alt". Traktorveier, grus, asfalt, brede skogsstier osv... :)

Kjempegodt!! Stor og god plass i baggen, god å trille med lufthjul, stabil. Eneste lille minus er at mange syns den er tung og stor, men jeg har aldri hatt problem d det :)

Må sies at vi bor på bygda så for meg var d viktig med en vogn som kan trilles "over alt". Traktorveier, grus, asfalt, brede skogsstier osv... :)
Synes den vogna virker superbra. Og som du sier, det er stor bag til den. Det er viktig når man får baby i oktober, for da kan man bruke bagen hele vinteren.

Luksus: Ligge på sofaen mens samboeren mekker fram svinekam, grønnsaker, fløtegratinerte poteter og hjemmelaget saus :) jeg er heldig!!!! :)

Tror det er første gang jeg egentlig kan tenke meg til å hoppe over sommeren :-)

Jeg vil komme med en observasjon ang emmajunga.. Når barna slutter å bruke bagen og ligger i vogna kan de lett løfte opp stoffet nederst på kallesja,,

Vi hadde det problemet med flere barn med emmajungavogn i barnehagen.. De lå med hodet på utsiden av vognen...

Just saying...

Jeg vil komme med en observasjon ang emmajunga.. Når barna slutter å bruke bagen og ligger i vogna kan de lett løfte opp stoffet nederst på kallesja,,

Vi hadde det problemet med flere barn med emmajungavogn i barnehagen.. De lå med hodet på utsiden av vognen...

Just saying...

Har aldri jeg vært borti hvertfall :p

hadde edge i starten med mini, men pga bekkenproblemene klarte jeg ikke trille den tunge vogna. da ble det teutonia spirit s3, digger den!!!! har ca helt ny nå.. fikk ny i 2012 pga flyskade,så den står klar og venter ;)

Bare i løpet av fjor årets kull var det ett problem på 3 av barna...
Var ikke pga at den ene visste om at det kunne gjøres, og så såg de andre barna det da? Det skal jo sitte fast i understellet så forstår ikke helt hvordan de har kommet på å gjøre noe slik i det hele tatt

Back
Topp