Har dere tenkt på hvilken vogn dere vil ha?
Her er ønsket en emmaljunga Edge duo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har Edge duo fra forrige så kommer til å bruke denHar dere tenkt på hvilken vogn dere vil ha?
Liker du vogna?Har Edge duo fra forrige så kommer til å bruke den![]()
Kjempegodt!! Stor og god plass i baggen, god å trille med lufthjul, stabil. Eneste lille minus er at mange syns den er tung og stor, men jeg har aldri hatt problem d detLiker du vogna?
Synes den vogna virker superbra. Og som du sier, det er stor bag til den. Det er viktig når man får baby i oktober, for da kan man bruke bagen hele vinteren.Kjempegodt!! Stor og god plass i baggen, god å trille med lufthjul, stabil. Eneste lille minus er at mange syns den er tung og stor, men jeg har aldri hatt problem d det
Må sies at vi bor på bygda så for meg var d viktig med en vogn som kan trilles "over alt". Traktorveier, grus, asfalt, brede skogsstier osv...![]()
Det er veldig viktigSynes den vogna virker superbra. Og som du sier, det er stor bag til den. Det er viktig når man får baby i oktober, for da kan man bruke bagen hele vinteren.
Hehe ja du kan så siTror det er første gang jeg egentlig kan tenke meg til å hoppe over sommeren![]()
Sjekk ut quinny zapp ogsåHer blir det nok maxi-cosi bilstol og easywalker vogn. De kan kobles sammen![]()
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Jeg vil komme med en observasjon ang emmajunga.. Når barna slutter å bruke bagen og ligger i vogna kan de lett løfte opp stoffet nederst på kallesja,,
Vi hadde det problemet med flere barn med emmajungavogn i barnehagen.. De lå med hodet på utsiden av vognen...
Just saying...
Har aldri jeg vært borti hvertfall![]()
Var ikke pga at den ene visste om at det kunne gjøres, og så såg de andre barna det da? Det skal jo sitte fast i understellet så forstår ikke helt hvordan de har kommet på å gjøre noe slik i det hele tattBare i løpet av fjor årets kull var det ett problem på 3 av barna...