I will ;-)Spennende! :-D Keep us posted ;-)
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I will ;-)Spennende! :-D Keep us posted ;-)
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Åh skekk, skal ikke harde plasthjul nei! Jeg vi ha gummihjulIkke jeg hellerSyns lufthjul er godt å trille med, mye bedre enn de vognene jeg har testa med plasthjul .
![]()
Ha ha ha så grusomt!Hehe, var tusen unnskyldninger her også.
Hadde forresten den syyykeste drømmen ever!
Drømte jeg var på et kjøpesenter, plutselig spratt bh'n opp og melkespruten sto ut som et lekk rør!
Var noe kleint blant alle de menneskene!![]()
Oh, oppdater oss på reaksjonene ja! Spennende!God morgenhar brukt de 2 förste timene av morgenen på å finne ut en lur måte og sno meg unna den overvelmende kvalmen som jeg våknet med idag
men det var ikke en lett prosjekt he he. Föler meg litt bedre nå takk og lov.
Vi vurderer og fortelle barna idag siden jeg er så kvalm og dårlig og trött, ikke lett og skjule det sånn som det er og det er bedre å fortelle dem slik at de kan forstå hvorfor jeg er som jeg er og ikke bekymrer seg. Det blir spennende, lurer på hva reaksjonene blir![]()
Kvalmen min er litt bedre, men den begynte i uke 4 allerede. Venter bare på at den skal bli verre..Dere som sliter med kvalme, når kom den?
Jeg er 4+2 og har ingen symptomer. Eller kjenner litt stilling i livmor og ned mot lysken.
Hehehe ja vi kjenner jo ingen her eller har noen familie her vi bor, ellers hadde vi nok hatt samme resultat hehe
Dere som sliter med kvalme, når kom den?
Jeg er 4+2 og har ingen symptomer. Eller kjenner litt stilling i livmor og ned mot lysken.
Er 6 uker på tirsdag og kjenner den kommer snikende nå..Dere som sliter med kvalme, når kom den?
Det er så koselig med forum!! Det har blitt en stor del av hverdagen min nå, første jeg sjekker om morgenenDet er jo så mange tråder å lese gjennom og svare på, at det nesten kunne vært en fulltidsjobb
![]()
Hva skal dere bruke søndagen til?
HeheÅh skekk, skal ikke harde plasthjul nei! Jeg vi ha gummihjulEmmaljunga har det
![]()
-Taster fra appen-
Uff ja. At det skal være mulig å være så avhengig av å snakke med mennesker man ikke kjenner engangEr helt enig. Laptopen, iPaden og iPhone.
BV for alle penga!! Er helt avhengig!! Var det forrige gang også![]()
Er helt enig. Laptopen, iPaden og iPhone.
BV for alle penga!! Er helt avhengig!! Var det forrige gang også![]()
Er skikkelig uggen og kvalm i dag... 6+2. Ikke vært kvalm førDere som sliter med kvalme, når kom den?
Hehehehe.Mamma!!! Jeg har vondt i sokken så jeg må ta'n ta!!
Et stk liten gutt i heimen som er glad i å gå barbeint![]()