Skravletråden :)

Vært såå kvalm i hele dag! :( Også gråter jeg av alt på TV :p

Men endelig helg! :D Samboer kommer straks hjem med smågodt og cola til meg, og imorgen skal jeg fortelle hemmeligheten til ei av mine beste venninner :)

Vært såå kvalm i hele dag! :( Også gråter jeg av alt på TV :p

Men endelig helg! :D Samboer kommer straks hjem med smågodt og cola til meg, og imorgen skal jeg fortelle hemmeligheten til ei av mine beste venninner :)

Koselig da, tross kvalmen :) Har begynt å grine av mye rart jeg også :P

Idag har formen vært elendig! Var orntli uvel, og kvalm midt på dagen, måtte legge meg litt etter en dusj, også begynte jeg å grine av ingenting!? Vet enda ikke hva det var, mannen kom hjem og jeg var fortsatt helt rar, og sliten... Plutselig så ble jeg super sulten, så fikse opp en kjapp middag, vi tok så en tur med hundene, og når vi kom inn igjen så var jeg så sulten igjen.. Mere mat,... Formen er litt bedre nå heldigvis, men trøtt kjenner jeg:)

her har jeg som elsker sushi, og kjøpte masse overhode ikke lyst på sushi mere.......... kan være at jeg bare ikke fikk sovet i natt pga syk mini,men hvem vet?! ;)

Ser det er flere som har hatt samme uggen dag som meg selv. Har värt så dårlig idag at jeg nesten ikke har fungert. Föler meg bedre i kveld og har fått i meg mat og litt sjokolade, en lettelse med en pause fra kvalmen.

Håper dere alle har en koselig fredagskveld

Yourself-Hugged-.jpg

Ser det er flere som har hatt samme uggen dag som meg selv. Har värt så dårlig idag at jeg nesten ikke har fungert. Föler meg bedre i kveld og har fått i meg mat og litt sjokolade, en lettelse med en pause fra kvalmen.

Håper dere alle har en koselig fredagskveld

Yourself-Hugged-.jpg
Tihi så søt den var da :)

God natt jenter!!!
Nå må jeg køye... Orker ikke mer spenning i kveld... BV er avhengighets skapende!!!!

Å en trøtt gravid trenger søvnen sin :-P

Natta! :)

God morgen! :D

-Taster fra appen-

God morgen!!!!! Ble plutselig litt trangt i senga her nå.... Vesla kom trampende inn her

Ut på tur, aldri sur :-)
Tar oss en kjærestetur til Ålesund bare for å gjøre det :-)

God morgen!! :D

Her våknet jeg faktisk før mini i dag. Trodde det betydde litt alenetid for mor med strikketøy og te, men innen jeg var på kjøkkenet hørte jeg han gitt ;)

God morgen!! Akkurat våknet i en hotellseng :-D Hadde forlovelsesjubileum i går, så var ute å spise på restaurant og kosa oss ;-) Vanskelig med restaurantmat når man er gravid :-/

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Go måren :)
Sto opp for ein time si, og vente no på frokost(som eg forøvrig må laga sjøl).
Egg står på kok :P

Go måren :)
Sto opp for ein time si, og vente no på frokost(som eg forøvrig må laga sjøl).
Egg står på kok :p

Har akkurat gitt velsa cornflakes, for det ville hun ha...
Klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal spise :confused:

morn!

her er det barnetv og soffa. kaffe og nyheter på meg,mens mini koser seg :) så er det en time sying mens mini leker litt har jeg bestemt :) ett par bestillinger og en gave jeg ikke vil sitte med i morgen.

Go'morn :D
Akkurat krypi ut av senga, så nå er det frokost:) mannen lager til meg i helgene<3 :)

Back
Topp