God helg og god tur!God helg jenter!!!her skal vi bort i helgen, så ikke sikkert j får vært innom så masse
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helg og god tur!God helg jenter!!!her skal vi bort i helgen, så ikke sikkert j får vært innom så masse
![]()
Takk!!! Eneste som er våken her nå med mini så da har j tid til å kikke innom her og!! HihiGod helg og god tur!![]()
God tur!!!Jædda, trøtt!! Men opp og hopp for idag skal vi (to venninner og jeg) til Sverige! Og jeg skal kjøreGodt jeg fortsatt kan drikke litt kaffe.. tihi
-Taster fra appen-
Hørtes digg ut!! Sofa og pledd her og, men er crappy i formenDeilig med søndag! Datan på fanget, morgenkåpe og pledd til langt på dag![]()
Jædda, trøtt!! Men opp og hopp for idag skal vi (to venninner og jeg) til Sverige! Og jeg skal kjøreGodt jeg fortsatt kan drikke litt kaffe.. tihi
-Taster fra appen-
Hørtes digg ut!! Sofa og pledd her og, men er crappy i formen![]()
Vi er på besøk hos foreldrene mine så kan ikke si hvorfor formen er crap hellerDet er ikke noe særlig!Du får ta livet med ro under pleddet, og får noen til å passe litt på deg. En suss på panna kurer det meste for meg
![]()
Hvordan gikk det i Sverige?Jædda, trøtt!! Men opp og hopp for idag skal vi (to venninner og jeg) til Sverige! Og jeg skal kjøreGodt jeg fortsatt kan drikke litt kaffe.. tihi
-Taster fra appen-
Åh jada! Funnet vogna mi jeg nå! Haha ^^ Emmaljunga City Cross! Også falt for barneseng og...og... masse! Kjøpte ikkeno da! *flink*Hvordan gikk det i Sverige?Ble det noe titting i babybutikken?
Åh jada! Funnet vogna mi jeg nå! Haha ^^ Emmaljunga City Cross! Også falt for barneseng og...og... masse! Kjøpte ikkeno da! *flink*
-Taster fra appen-
Ja, de er i signaturen min. Det er det dere kaller "ticks" tror jeg... Det skjønner jeg meg ikke på.
Tusen takk. Gratulerer til deg også.![]()