Skravletråden :)

Sliiiiiiiiiten og trøtt

Skal dere høre ironi eller? I morgen skal jeg være med en venninne til Sverige for å kjøpe barnevogn :P Et party dager før får jeg vite at jeg er smelt på tjukka jeg også :P Skal kun ha med en barnevogn hjem altså!

-Taster fra appen-

Hehehe! Da blir det vel ekstra gøy å se litt i babybutikken for deg og da;) prøve å ikke smile for mye slik at noen skjønner det er ting på gang :p

Kjenner meg igjen @Sommerskatt. Vi mistet i september, og klarer ikke helt å glede meg enda. Mistet da i uke 10, så tror det blir milepælen min.

Blir tidlig ultralyd denne gangen, så kanskje jeg tørr å glede meg da?;)

Forresten: veldig herlig med forum!! :D Tror det kommer til å bli flittig brukt. Koselig å ha noen å diskutere den store hemmeligheten med, særlig når ingen andre vet det! ;)

Jædda, trøtt!! Men opp og hopp for idag skal vi (to venninner og jeg) til Sverige! Og jeg skal kjøre :P Godt jeg fortsatt kan drikke litt kaffe.. tihi

-Taster fra appen-

Det er ikke noe særlig! :oops: Du får ta livet med ro under pleddet, og får noen til å passe litt på deg. En suss på panna kurer det meste for meg ;)
Vi er på besøk hos foreldrene mine så kan ikke si hvorfor formen er crap heller :p tatt meg en good og lang dusj nå så da ble ting litt bedre :)

Jædda, trøtt!! Men opp og hopp for idag skal vi (to venninner og jeg) til Sverige! Og jeg skal kjøre :P Godt jeg fortsatt kan drikke litt kaffe.. tihi

-Taster fra appen-
Hvordan gikk det i Sverige? :D Ble det noe titting i babybutikken?

Hvordan gikk det i Sverige? :D Ble det noe titting i babybutikken?
Åh jada! Funnet vogna mi jeg nå! Haha ^^ Emmaljunga City Cross! Også falt for barneseng og...og... masse! Kjøpte ikkeno da! *flink*

-Taster fra appen-

Så flink da!! :D jeg har falt pladask for emmaljunga selv!

Back
Topp