Skravletråden :)

Hei hei.. Sniker litt hos dere, jeg fikk positiv test idag, og er dermed 3+6 :P Fryktelig tidlig, jeg tror ikke på det kjenner jeg. Men testene har to streker, så jeg krysser fingrene for at det varer! <3
Er også 3+6 :-) Fant ut at jeg var gravid i går, og er i lykkerus selv om jeg prøver å holde igjen ;-) Spirene skal sitte!

Er også 3+6 :-) Fant ut at jeg var gravid i går, og er i lykkerus selv om jeg prøver å holde igjen ;-) Spirene skal sitte!
Så koselig å se deg her! :D

Nå sier bv at jeg er 4+0 plutselig. Ja ja fant det ut igår og har ikm i morgen iallefall :) Kjenner litt på den rusen selv altså!

- Taster med appen -

Weee sniker litt, men er to kjente fra FS som jeg så var kommet her, hurra Epleskrott og fru Johnsen!!! :) gratulerer til alle sammen selvfølgelig :)
Takk! :D jeg har vært så lite på forumet i det siste at jeg føler jeg har mistet helt kontrollen :P Når har du ikm?

- Taster med appen -

Tralala :-)

Våknet kl 5, og nå får jeg ikke sove.
Det første jeg tenker når jeg våkner er spiren, og lykkefølelsen brer seg i kroppen :-) Ikke lett å sove da. Skal stå opp om en time...

Prøve å sove litt til...

Samme her! Våkner av meg selv uten alarm og det første jeg tenkte var: jeg er gravid!!

Hei Jenter! Koslig å være her inne og snakket litt om graviditeten og ikke minst ventetiden.
Er 20år og venter mitt første barn 7.oktober. Syntes det er så mye morsomt å lese her inne ::)
Er det noen andre her inne som fikk sitt første barn tidlig? jeg føler meg litt alene, men det skal jeg nok ikke, hehe.
Hei:) var 18 når jeg fikk min første

God formiddag. :)

Dette er det første jeg skriver her inne. Jeg har tittet en del på andre tråder og på andres svar i disse...

Jeg fikk positiv test på mandag, og kalkulatoren sier at jeg skal ha termin 10.oktober.

Jeg er ikke sammen med barnefaren for øyeblikket, men det kan være det blir oss igjen etter at jeg har vært litt i tenkeboksen. Han har så klart fått vite at jeg er gravid.

Og selv om det er veldig forvirrende å ikke vite, så kjenner jeg allerede at jeg faktisk gleder meg litt over å ha såre og fullere bryster, og de små "menssmertelignende smertene" som kommer uregelmessig.

Jeg er 23 år gammel og har ikke barn fra før av, og jeg har heller aldri satt meg inn i så mye om graviditet, fødsel og barn. Så det er veldig nytt for meg alt dette. På en måte litt surrealistisk.

En ting jeg gjerne skulle visst var hva alle de forkortelsene dere bruker betyr... Det er noe jeg klarer å tenke meg til, men ikke alt.

Jeg håper alle har det bra. :)

Jeg lurer også litt på hvorfor jeg har sånne "baby-merker" på som sier at jeg har et barn, og at jeg er 97 uker på vei... Jeg har aldri satt på slike, så hvordan får jeg de bort/hvordan endrer jeg de? xsmile8

Jeg lurer også litt på hvorfor jeg har sånne "baby-merker" på som sier at jeg har et barn, og at jeg er 97 uker på vei... Jeg har aldri satt på slike, så hvordan får jeg de bort/hvordan endrer jeg de? xsmile8
Nå er jeg på mobilen så ser ikke no slike babymerker hos deg? Er de i signaturen din?

Gratulerer med spire i magen :)

God formiddag. :)

Dette er det første jeg skriver her inne. Jeg har tittet en del på andre tråder og på andres svar i disse...

Jeg fikk positiv test på mandag, og kalkulatoren sier at jeg skal ha termin 10.oktober.

Jeg er ikke sammen med barnefaren for øyeblikket, men det kan være det blir oss igjen etter at jeg har vært litt i tenkeboksen. Han har så klart fått vite at jeg er gravid.

Og selv om det er veldig forvirrende å ikke vite, så kjenner jeg allerede at jeg faktisk gleder meg litt over å ha såre og fullere bryster, og de små "menssmertelignende smertene" som kommer uregelmessig.

Jeg er 23 år gammel og har ikke barn fra før av, og jeg har heller aldri satt meg inn i så mye om graviditet, fødsel og barn. Så det er veldig nytt for meg alt dette. På en måte litt surrealistisk.

En ting jeg gjerne skulle visst var hva alle de forkortelsene dere bruker betyr... Det er noe jeg klarer å tenke meg til, men ikke alt.

Jeg håper alle har det bra. :)
IKM= ikke kommende mens (når man venter mens, men håper den ikke kommer)
TR= tante rød

Spør om det er noe mer du lurer på :) Er en link her et sted med alle forkortelsene også.

Hei Jenter! Koslig å være her inne og snakket litt om graviditeten og ikke minst ventetiden.
Er 20år og venter mitt første barn 7.oktober. Syntes det er så mye morsomt å lese her inne ::)
Er det noen andre her inne som fikk sitt første barn tidlig? jeg føler meg litt alene, men det skal jeg nok ikke, hehe.

Jeg var 20 når jeg ble gravid, 21 når guttungen kom:) Er 22 nå og venter nr 2 et par måneder etter jeg blir 23 :)
Så var jo litt ung når jeg starta :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nå er jeg på mobilen så ser ikke no slike babymerker hos deg? Er de i signaturen din?

Gratulerer med spire i magen :)

Ja, de er i signaturen min. Det er det dere kaller "ticks" tror jeg... Det skjønner jeg meg ikke på.

Tusen takk. Gratulerer til deg også. :)

Var 21 når jeg ble gravid med første, 22 og 2 uker når hun kom til!! :) men nå er det snart 9 år siden...;)

Åååååh det var deilig med den digitale testen!! Hurraaaa!! Måtte alle spirer klore seg fast <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, de er i signaturen min. Det er det dere kaller "ticks" tror jeg... Det skjønner jeg meg ikke på.

Tusen takk. Gratulerer til deg også. :)
Hmm... Signaturen din kan du endre hvis du er inne via data og ikke appen :) hvis du klikker på brukernavnet ditt så går du opp en "rullgardin" og mener å huske det ene valget der er signatur! Får ikke sjekka just nu for nå er j på appen men :)

God helg jenter!!! :) her skal vi bort i helgen, så ikke sikkert j får vært innom så masse :p

Back
Topp