Skravletråden :)

Hei :)
Tenkte bare å stikke hodet inn her til dere. Jeg er gravid for første gang, 4+5 idag, og alt er veldig spennende. Hvor lov er det å glede seg før man er litt lengre på vei og "tryggere"? Gleder meg til å bli mer kjent med dere :)
Syns det et viktig å tørre å glede seg selv om man ikke er så langt på vei :)

Føler jeg er veldig aktiv inne her nå :p men sånn går d når man er hjemme og kjeder seg med dårlig form ;)

Jeg er IMPONERT!!! Bestilte garn fra Tyrkia i går, for en halvtime siden (ca et døgn etter bestilling) ringer de fra DHL og spør om jeg er hjemme for de har en pakke til meg!!!

Har ikke bestilt noe annet på nett som blir levert med DHL så det må være garnet!!! Det er jammen kjapt!!! Ikke no grunn til å bestille fra norske nettbutikker iallefall ;)

Hei! Gratulerer med positiv test! :) Jeg synes man skal glede seg så mye man vil og tør. Jeg tør ikke glede meg så fryktelig enda, siden jeg hadde en SA i oktober - så etter uke 12 blir jeg å slappe mer av og si det til familie/venner osv. Så det er nok opp til enhver, du blir nok rimelig besatt og forelsket av tanken uansett hva du "bestemmer deg for" ;)
Takk :) vanskelig å ikke la seg rive med, merker jeg. Får ta det litt som det kommer. Lykke til videre til deg, og håper det går bedre denne gangen :)

Noen her som anbefaler noen bøker om graviditet?

Takk :) vanskelig å ikke la seg rive med, merker jeg. Får ta det litt som det kommer. Lykke til videre til deg, og håper det går bedre denne gangen :)

Noen her som anbefaler noen bøker om graviditet?

Når man kommer til legen på første svangerskapskontroll får man svangerskapsboken fra sandviks/babyverden. Syns den var god.

Ellers leste jeg "mamma for første gang" av Gro Nylander (?) når jeg var gravid med forrige :) Og så syns jeg "pappa for første gang" (husker ikke forfatteren) virka bra. Det er en bok for pappaer som du sikkert skjønte, som er litt humoristisk skrevet. Pappaen her i huset likte iallefall den godt ;) Han var ikke like gira på å lese bøkene/artiklene som var veldig myntet på mor :)

Takk for boktips :) Pappaen er nok klar for litt humor oppi alt alvoret, hehe.

Store strikkeplaner?

Kanskje jeg skulle hive meg på strikking jeg å.. Fint å henge fingrene i det nå fremover påmkveldstid :)

Jeg kunne også tenkt meg å strikke, men kan foreløpig bare rette og vrange masker. Jeg kommer vel ikke særlig langt med det?

Jeg kunne også tenkt meg å strikke, men kan foreløpig bare rette og vrange masker. Jeg kommer vel ikke særlig langt med det?

Åjoda, kan komme langt med det :) kan ikke så fryktelig mye mer selv, men bare velger oppskrifter som ikke er så vanskelige :)

Og er d småting j ikke vet hvordan j gjør er d masse fine hjelpevideoer på nettet :)

Ja, å se på hjelpevideoer var en god ide! Nå har jeg prosjekt fremover.
Har sett litt i Guttestrikkeboka som er i salg nå, der er det mye nydelig til begge kjønn!

Hei hei.. Sniker litt hos dere, jeg fikk positiv test idag, og er dermed 3+6 :P Fryktelig tidlig, jeg tror ikke på det kjenner jeg. Men testene har to streker, så jeg krysser fingrene for at det varer! <3

Hei hei.. Sniker litt hos dere, jeg fikk positiv test idag, og er dermed 3+6 :p Fryktelig tidlig, jeg tror ikke på det kjenner jeg. Men testene har to streker, så jeg krysser fingrene for at det varer! <3

Koselig at du kommer hit FruJohnsen!!! :D

Hei Jenter! Koslig å være her inne og snakket litt om graviditeten og ikke minst ventetiden.
Er 20år og venter mitt første barn 7.oktober. Syntes det er så mye morsomt å lese her inne ::)
Er det noen andre her inne som fikk sitt første barn tidlig? jeg føler meg litt alene, men det skal jeg nok ikke, hehe.

Hei Jenter! Koslig å være her inne og snakket litt om graviditeten og ikke minst ventetiden.
Er 20år og venter mitt første barn 7.oktober. Syntes det er så mye morsomt å lese her inne ::)
Er det noen andre her inne som fikk sitt første barn tidlig? jeg føler meg litt alene, men det skal jeg nok ikke, hehe.

Fikk første da jeg var 20, slik som deg. Det var absolutt fint det, ung og sprek - hehe :)
Er nå 25 og venter nr.2, så blir litt aldersforskjell på de, men men...

Oppblåååst!! Pleier jo å være sånn rundt disse tider, men dog.. er andre grunner nå :D Legg deg godt til rette lille spire, og kos deg i magen min frem til oktober <3

- Taster med appen -

Jeg fikk første når jeg var 18 ;-) jeg blir 25 i februar å venter nr to i oktober hvis alt går fint ^^*

Hei! Gratulerer med positiv test! :) Jeg synes man skal glede seg så mye man vil og tør. Jeg tør ikke glede meg så fryktelig enda, siden jeg hadde en SA i oktober - så etter uke 12 blir jeg å slappe mer av og si det til familie/venner osv. Så det er nok opp til enhver, du blir nok rimelig besatt og forelsket av tanken uansett hva du "bestemmer deg for" ;)
Jeg hadde også SA i oktober, men kjenner at jeg ikke klarer å la være å glede meg nå for det :-) Denne gangen skal spiren sitte!

Back
Topp