Skravletråden :)

Jeg har nettopp kommet hjem etter 14 timer på jobb. Kvalm i hele dag, så godt å synke ned i sofaen nå :)

Sporty må jeg si ;) Blir sikkert koselig med to tette :)
Blir nok mye å gjøre de neste årene men sånn blir det når vi ønska oss to tette. Vi vil gjerne ha tre barn mens vi er unge så da passa det bra med nr 2 nå:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

stas at det fylles på med voksende mager inne her altså!!! :)

Godkveld:) er så koselig med forum. Minner meg om november 2008 forumet da jeg var gravid med jenta mi:) har vært hjemme pga kvalme og svimmel i dag :S skal teste i morgen. Håper (og tror) den blir positiv:) 3+5 i morgen, er vell ikke for tidelig å teste?

Godkveld:) er så koselig med forum. Minner meg om november 2008 forumet da jeg var gravid med jenta mi:) har vært hjemme pga kvalme og svimmel i dag :S skal teste i morgen. Håper (og tror) den blir positiv:) 3+5 i morgen, er vell ikke for tidelig å teste?
I følge BV er jeg 3+5 i dag, og jeg testet positivt i dag tidlig :-)

Er det noen av dere som har vært så dårlige i formen til nå, at dere har vært hjemme fra jobb?

Hei :)
Tenkte bare å stikke hodet inn her til dere. Jeg er gravid for første gang, 4+5 idag, og alt er veldig spennende. Hvor lov er det å glede seg før man er litt lengre på vei og "tryggere"? Gleder meg til å bli mer kjent med dere :)

Hei! Gratulerer med positiv test! :) Jeg synes man skal glede seg så mye man vil og tør. Jeg tør ikke glede meg så fryktelig enda, siden jeg hadde en SA i oktober - så etter uke 12 blir jeg å slappe mer av og si det til familie/venner osv. Så det er nok opp til enhver, du blir nok rimelig besatt og forelsket av tanken uansett hva du "bestemmer deg for" ;)

Back
Topp