Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok mye å gjøre de neste årene men sånn blir det når vi ønska oss to tette. Vi vil gjerne ha tre barn mens vi er unge så da passa det bra med nr 2 nåSporty må jeg siBlir sikkert koselig med to tette
![]()
Gikk på en smell og bestilte garn til babyteppe i dag jeg![]()
Nei bestilte noe merinoull hos en garnforhandler bareNøstebarn??
Nei bestilte noe merinoull hos en garnforhandler barefant oppskrift på teppe på dropsdesign
![]()
Hehe ja ikke santHerlig smell å gå på![]()
I følge BV er jeg 3+5 i dag, og jeg testet positivt i dag tidligGodkvelder så koselig med forum. Minner meg om november 2008 forumet da jeg var gravid med jenta mi
har vært hjemme pga kvalme og svimmel i dag :S skal teste i morgen. Håper (og tror) den blir positiv
3+5 i morgen, er vell ikke for tidelig å teste?
Tredje og siste her ogsåHar dere barn fra før eller?
Dette blir vår tredje og siste![]()
Så da er det bare å nyte hvert sekund, tenk siste gang jeg skal få oppleve dette..![]()
Jeg er hjemme fra jobb. Ble sykmeldt i går. Men av andre grunner enn graviditeten da..Er det noen av dere som har vært så dårlige i formen til nå, at dere har vært hjemme fra jobb?
Er det noen av dere som har vært så dårlige i formen til nå, at dere har vært hjemme fra jobb?
Hormoner sier du?? Sitter og griner av god morgen Norge![]()
TydeligvisHaha! Det begynner tidlig!![]()