Skravletråden VÅR2024✨️

Hvor mye hvor mye mer ska det vær.
Her har min beste venninne vart for meg og støtte meg i sorgen. Så får jag jeg beskjed idag att hun har vart på kontroll idag og fått beskjed at de har funnet svulst i blindtarmen. Jeg hoppes og ber at det er godartet. Livet er jammen ikke rettferdig til tider.
 
Fy søren, det er mye for deg nå.

Jeg er tom og matt og sliten. I dag har vi fulgt vår nærmeste nabo, en varm og åpen og inkluderende og helt fantastisk kvinne til sin siste hvile. Kreft.

På trappene til pensjonsalder, er barnebarn hun rakk se bli døpt. Men ikke får se vokse opp. Den lille babyen som ble båret rundt var nå likevel er lyspunkt på en sånn tung dag.
 
Fy søren, det er mye for deg nå.

Jeg er tom og matt og sliten. I dag har vi fulgt vår nærmeste nabo, en varm og åpen og inkluderende og helt fantastisk kvinne til sin siste hvile. Kreft.

På trappene til pensjonsalder, er barnebarn hun rakk se bli døpt. Men ikke får se vokse opp. Den lille babyen som ble båret rundt var nå likevel er lyspunkt på en sånn tung dag.
Ja jag er tom jeg vet ikke hva jeg ska si mer… det er ganger man tenker drømmer jeg hva skjer ? Våkne våkne det er ikke sant …
 
Deilig vår - vær er det i alle fall for tiden.
 
God morgen.
Gleder meg til litt mer sol.
Her har de meld mye vind hele dagen.
Nå er 3 barn sendt på skolen. Har hun som blir 10 år som er så intens og hormonell. Kjefting fra hun sto opp.
Jeg har lagt meg på sofan og skall prøve sove litt.
 
God morgen.
Gleder meg til litt mer sol.
Her har de meld mye vind hele dagen.
Nå er 3 barn sendt på skolen. Har hun som blir 10 år som er så intens og hormonell. Kjefting fra hun sto opp.
Jeg har lagt meg på sofan og skall prøve sove litt.
Her er det deilige meldinger for tiden. Lettskyet og sol og 13-14 grader i dag og opp i 16-17-18 i løpet av uka sier Yr.

3 barn på skolen, to voksne på jobb, en kropp her som hyler etter å bar legge seg ned og sove her, men får bare bite tenna sammen og komme meg gjennom dagen.
 
Vi har hatt litt nedtelling hjemme. 8 uker til skoleferie kom jeg og yngste til

5 fridag utenom helger i mai kom jeg og mellomste til. Basert på 8 uker = 40 skoledager tilsier det 35 skoledager igjen. En mindre for eldstemann som har siste skoledag torsdag mens jentene går ut uka. Han er 10. trinn og de avslutter en dag før resten, visstnok.

Jeg kjenner at jeg gleder meg. JEG har ikke ferie før enda et par uker etter det igjen da, men alt blir litt roligere når skolen slutter.

Nedtelling time for time, dag for dag.
 
Denne dagen er lang og treig og tung. Jeg vil hjem.
Klokka er ikke halv fire engang. Jeg føler jeg har vært her minst en hel dag. Men jeg har jo ikke det før om en god time, den var vel faktisk nærmere 9 når jeg kom så faktisk altså godt over en time. ..skal jeg orke det ?
 
Hvor mye hvor mye mer ska det vær.
Her har min beste venninne vart for meg og støtte meg i sorgen. Så får jag jeg beskjed idag att hun har vart på kontroll idag og fått beskjed at de har funnet svulst i blindtarmen. Jeg hoppes og ber at det er godartet. Livet er jammen ikke rettferdig til tider.
Hvis det ikke har kommet langt så er blindtarmen en enkel operasjon hvertfall. Håper på beste tilfelle
 
Følelsen som sitter igjen og går rundt i mitt hode er at jeg ikke gjor mer og stå på før at finne min søster tidligare gjør så vondt . Jeg vet at jag ikke kunne redde hun men at hun slapp og ligge der aleine det gjør vondt så vondt. Er nok en ting jeg kommer bære med meg så lenge jeg lever.
Derfor så føler jeg at jeg må snakke med en psykolog om det og sortere tankene litt.
 
Følelsen som sitter igjen og går rundt i mitt hode er at jeg ikke gjor mer og stå på før at finne min søster tidligare gjør så vondt . Jeg vet at jag ikke kunne redde hun men at hun slapp og ligge der aleine det gjør vondt så vondt. Er nok en ting jeg kommer bære med meg så lenge jeg lever.
Derfor så føler jeg at jeg må snakke med en psykolog om det og sortere tankene litt.
Greit å få snakket med noen om følelsene. For du må gå videre med ditt liv og fortjener å ha et godt liv med deg og dine.
 
For gjort ting for at ikke sitte og tenke for mye. 21 grader ute akkurat nå og jeg har fått vasket hagemøbler og uteplassen.
Laget indisk gryte og hjemmelaget nanbrød. Har en som skal på fotballkamp nå kl 18:15. ja idag når det er 1 mai.
Så har jeg en som sko ha gjort skrive lekser til imorgen. Han gidder ikke og ikke nå når de har økt fra 2 ord 2 ganger og 1 setning til hver ord til 4 ord 2 ganger og 1 setning til hver ord. Er det ikke nå jeg kan bruke tilrettelegging for han og gjør det han klarer?
 
Her var det kickoff arrangement i hallen for fotballen i dag. Ingen av mine spiller lenger så vi var ikke der.

Da vi skulle til med middag regnet ser så vi droppet grilling og stekte kjøttet inne. Svinefilet med ovnsstekte poteter så da ga jeg kjøttet bare en runde i stekepanna og la det oppå potetene.

Endelig kom jeg på å kjøpte timian så vi kunne lage poteter sånn tante gjorde i fjor sommer. Ungene elsket tante sine ovnsstekte poteter med timian i fjor sommer da vi besøkte henne nemlig. Jeg pleier bruke salt og pepper og gjerne chili på stekte poteter men det er ikke jentene glade i. Timian likte alle tre så vi bruker sikkert mer av det i sommer

Lekser ja, måtte høre med jentungen. Hun i 3. Klasse har lekser til i morgen, men hun hadde heldigvis gjort dem i går. Sjuende klassingen har leksefri.

Må høre med han som går i 10. De skulle jobbe med eksamenstening. Det nærmer seg.

Jeg er ute og går tur for andre dag i dag. 10 000 skritt for dagen fra i dag til 11.6

Konkurranse på jobb. Dytt.no
 
For gjort ting for at ikke sitte og tenke for mye. 21 grader ute akkurat nå og jeg har fått vasket hagemøbler og uteplassen.
Laget indisk gryte og hjemmelaget nanbrød. Har en som skal på fotballkamp nå kl 18:15. ja idag når det er 1 mai.
Så har jeg en som sko ha gjort skrive lekser til imorgen. Han gidder ikke og ikke nå når de har økt fra 2 ord 2 ganger og 1 setning til hver ord til 4 ord 2 ganger og 1 setning til hver ord. Er det ikke nå jeg kan bruke tilrettelegging for han og gjør det han klarer?

Klarer kan ikke, så snakk med læreren om tilrettelegging. Lekser skal ikke ta motet fra dem
 
Hvordan går det med dere? Stille her for tiden
 
Hei stille her ja. Har en som er på fotball kamp. En på fotball treningen. Mannen er på møte for eldste. Eller stille her idag
 
Hvordan står det til med dere alle?
 
En tung dag idag men mye tårer. Fast jeg har prøvd og gå på shopping med min skjønne datter som sier mamma idag må vi finne på og gjør noe gøy. Det er 3 måned siden min søster ble begravd. Ser på bilder og video. Stor tomhet……
 
Så på Eurovision til klokka nesten ett i går, så litt godt at ungene også gadd sove litt lenge ❤️
 
Back
Topp