Skravletråden VÅR2024✨️

En tung dag idag men mye tårer. Fast jeg har prøvd og gå på shopping med min skjønne datter som sier mamma idag må vi finne på og gjør noe gøy. Det er 3 måned siden min søster ble begravd. Ser på bilder og video. Stor tomhet……
Klem.
 
Så på Eurovision til klokka nesten ett i går, så litt godt at ungene også gadd sove litt lenge ❤️
Jeg og mellomste så også på
Så gikk ungene og la seg . Og så meg . Nesten over halv to.

5.10 kom yngste inn. Fikk ikke sove. Sto opp rundt 5.30. jeg sovna. 6.15 kom hun og fortalte meg at noen av tastene på pc'n som ikke fungerer, hadde fungert. (De har en gammel pc fra jobb som jeg har kjøpt ut, til sims og Roblox. Noen av tastene har nå sluttet å virke, så de fikk et eksternt tastatur til. Men nå virker visst noen)

Jeg ga muligens litt lite pedagogisk beskjed om at det var jo fint, men vi andre vil sove. Så har ikke hørt fra henne siden.

Våknet igjen av mannens alarm klokka ni. Det har han i helgene. Så vi ikke skal sove for lenge eller noe.
 
Her går det fint! Babybobla er ganske så altoppslukende, men vi storkoser oss.

Det var så deilig med litt ordentlig godt og varmt vær! Herlig å se at det blir grønt så fort ute. Håper bare jentungen snart godtar å ligge litt i vogna igjen
 
Jeg og mellomste så også på
Så gikk ungene og la seg . Og så meg . Nesten over halv to.

5.10 kom yngste inn. Fikk ikke sove. Sto opp rundt 5.30. jeg sovna. 6.15 kom hun og fortalte meg at noen av tastene på pc'n som ikke fungerer, hadde fungert. (De har en gammel pc fra jobb som jeg har kjøpt ut, til sims og Roblox. Noen av tastene har nå sluttet å virke, så de fikk et eksternt tastatur til. Men nå virker visst noen)

Jeg ga muligens litt lite pedagogisk beskjed om at det var jo fint, men vi andre vil sove. Så har ikke hørt fra henne siden.

Våknet igjen av mannens alarm klokka ni. Det har han i helgene. Så vi ikke skal sove for lenge eller noe.
Å, fysj. Tidlig :p
 
Her går det fint! Babybobla er ganske så altoppslukende, men vi storkoser oss.

Det var så deilig med litt ordentlig godt og varmt vær! Herlig å se at det blir grønt så fort ute. Håper bare jentungen snart godtar å ligge litt i vogna igjen

Babybobla er intens, men herlig på samme vis.

Men kjekt om jenta vil logge i vogn så du kan går tur i det fine været. Evt et godt bæresjal eller sele ?
 
Babybobla er intens, men herlig på samme vis.

Men kjekt om jenta vil logge i vogn så du kan går tur i det fine været. Evt et godt bæresjal eller sele ?
Vi må ty til sjal og sele også, ja! Problemet med sjal og sele er at i slike temperaturer blir vi begge så varme, at vi er klissvåte av svette.. :smiley-ashamed004 Hun har hatt en periode over 2 uker nå hvor hun kun sover på meg på dagtid. Skal teste vogn nå straks. Krysser fingrene!
 
Da er ny grill skrudd sammen, meg og de tre ungene. (Hadde nok vært vel så effektivt med bare den eldste, men sammen har vi da fått det til)

Da får jeg kjøre og kjøpe ny gass, for den gikk tom under forrige grilling og så er vi klare for å teste den.
 
Her går det fint! Babybobla er ganske så altoppslukende, men vi storkoser oss.

Det var så deilig med litt ordentlig godt og varmt vær! Herlig å se at det blir grønt så fort ute. Håper bare jentungen snart godtar å ligge litt i vogna igjen

Var faktisk ok vær her også. Nesten snøfritt i hagen, og det er ingen selvfølge i mai, for oss!
 
Var faktisk ok vær her også. Nesten snøfritt i hagen, og det er ingen selvfølge i mai, for oss!
Vi har 20 grader, så snøfritt er det absolutt.

Jeg står barbent på en solvarm veranda iført singlet og shorts mens jeg griller middag.
 
Sol og fin dag her og . Var mye ute i hagen planta litt. Her har begge guttene og mannen tatt seg 17 mai klipp.
På en søndag jag . Fordel at ha venn som er frisør.
 
Vi har 20 grader, så snøfritt er det absolutt.

Jeg står barbent på en solvarm veranda iført singlet og shorts mens jeg griller middag.
Var regn her i dag, og 11 grader. Men hele sommeren i fjor var omtrent lik, regn og 12 grader, så.. det er forsåvidt varmt til nå å være for oss. :p
 
Var regn her i dag, og 11 grader. Men hele sommeren i fjor var omtrent lik, regn og 12 grader, så.. det er forsåvidt varmt til nå å være for oss. :p
12 grader og regn er litt klassisk sommer...

Men ikke helt uvanlig at vi har bedre vær og temp i mai enn i juli her jeg bor. I juli reiser vi bort. For 12-15 grader og regn....
Neitakk. Også reiser vi og besøker svigerfamilien min da. Men jeg er alltid vant til å reise vekk i sommerferien. For hjemme er det ikke så bra.
 
Solen skiner . Barna er sendt på skolen. Lyse folken er hjemme nå og skall skifte skapet. Wish me luck. Er på Brystdiagnostisk senter.
Önsker dere alle en fantastisk dag. Nyt dagen nyt tiden sammen med deres nære og kjære
 
Solen skiner . Barna er sendt på skolen. Lyse folken er hjemme nå og skall skifte skapet. Wish me luck. Er på Brystdiagnostisk senter.
Önsker dere alle en fantastisk dag. Nyt dagen nyt tiden sammen med deres nære og kjære
Krysser fingrene for en positiv oppdatering når du får svar på undersøkelsene.
 
Fy fan det er tydligvis ikke nok nei.
Desværre så fekk jeg dårlig veldig dårlig beskjed idag. Det er blitt tatt prøver. Venter svar og time hos kirurgisk så fort svar er kommet. Vet bare en ting at min mamma skal ikke få vite noe per idag og evt så lenge det går ann.
Åhh, nei.

Klem.
 
Fy fan det er tydligvis ikke nok nei.
Desværre så fekk jeg dårlig veldig dårlig beskjed idag. Det er blitt tatt prøver. Venter svar og time hos kirurgisk så fort svar er kommet. Vet bare en ting at min mamma skal ikke få vite noe per idag og evt så lenge det går ann.
Men du trenger noen som tar vare på deg oppi dette her også. Om ikke din mamma så noen andre som kan være der for deg. For det trenger du, et er en krevende tid for deg dette.

Du er vel i pakkeforløp med korte tidsfrister så ting skjer radig? det kan være mye å ta innover seg av informasjon, så å ha med seg noen til legen er heler ikke dumt.
 
Men du trenger noen som tar vare på deg oppi dette her også. Om ikke din mamma så noen andre som kan være der for deg. For det trenger du, et er en krevende tid for deg dette.

Du er vel i pakkeforløp med korte tidsfrister så ting skjer radig? det kan være mye å ta innover seg av informasjon, så å ha med seg noen til legen er heler ikke dumt.
Jeg har snakket med mine søstrer og brødre og informert de. De vill vær her . De vil komme tures om og hjelpe meg når operasjon obs. Jeg har og en søster som bor på Torp. Setter seg lett på fly hun og kommer. Men har sakt at jeg vil trenge de mer når jeg vel har vart på samtale. Har 3 barn så ikke lett dette her.
Verlden krasje for meg akuratt nå. Trodde vi hadde hatt nok fram til nå mei nei da tydligvis ikke
 
Men du trenger noen som tar vare på deg oppi dette her også. Om ikke din mamma så noen andre som kan være der for deg. For det trenger du, et er en krevende tid for deg dette.

Du er vel i pakkeforløp med korte tidsfrister så ting skjer radig? det kan være mye å ta innover seg av informasjon, så å ha med seg noen til legen er heler ikke dumt.
Biopsi ble tatt på plass ved kontroll og så fort de får svar så vil jeg få en time raskes mulig in.
 
Back
Topp