Skravletråden VÅR2024✨️

Fy fader asså. Før en start på året 2024 det blev. Min datter har planlagt en overraskelse for meg men hun vet ikke at jeg vet at min søster kommer fra Stockholm imorgen hun skal vær her med meg og blir med meg på tirsdag på Mr av begge bryst med kontrast på sykehuset.
Jeg er ikke klar for noe som helst. Det ukjente er det som friker meg ut.
Jeg krysser fingrene for deg.
 
Smelter i varmen snart! Enn med deg?
Mye det samme

Det ble årets første bad i dag, det hjalp litt, men så var det svømmeundervising for yngste igjen etterpå så jeg svettet i en varm svømmehall (sitter på tribunen og ser på) i 40 min etterpå, og nå sitter jeg på loftet og skal ta fatt på litt ekstra jobb igjen (bare en liten pause, har jobbet en times tid i kveld allerede) før jeg stuper i seng. Trenger en dusj, og rekker det neppe før jobb i morgen så bør egentlig ta den også før jeg legger meg...

Men nå synker temp ute og i morgen kommer regnet, så da er det slutt på sommervarmen for nå
 
Mamma hjertet gjør vondt jeg kan ikke tenke meg at læmna barn i denna verden uten meg så tidlige.
Jeg krysser fingrene for deg.
Takk Sara du er her med en klem krysse fingrer og alt det fine du får til at skive. Betyr veldig mye nær man står mitt opp noe så vanskelig.tusen takk
Jeg er så redd. Jeg vil ikke la mine barn vær i denne verden aleine uten meg så tidlig alder. Er så redd før alt som venter meg framover.
 
Mye det samme

Det ble årets første bad i dag, det hjalp litt, men så var det svømmeundervising for yngste igjen etterpå så jeg svettet i en varm svømmehall (sitter på tribunen og ser på) i 40 min etterpå, og nå sitter jeg på loftet og skal ta fatt på litt ekstra jobb igjen (bare en liten pause, har jobbet en times tid i kveld allerede) før jeg stuper i seng. Trenger en dusj, og rekker det neppe før jobb i morgen så bør egentlig ta den også før jeg legger meg...

Men nå synker temp ute og i morgen kommer regnet, så da er det slutt på sommervarmen for nå
Hvordan var badetemperaturen? Jeg har ikke dristet meg uti noe badevann enn så lenge. Har meldt oss på babysvømming i august, og i den anledning bestilt meg ny badedrakt. Gleder meg til den kommer. Den er fra Careless, har hørt mye bra om det merket.

Svømmehall i den varmen som har vært i dag hørtes grusomt ut! Men hva gjør man vel ikke for barna.

Vi fikk tordenvær og noen skikkelige regnskurer, det klarnet godt i lufta! Burde absolutt tatt meg en dusj selv, men det får jeg gjøre i morgen. Tidsnok det, hehe. Synes det skal bli deilig med litt dårlig vær, men det trenger ikke vare lenger enn et par dager.
 
Mamma hjertet gjør vondt jeg kan ikke tenke meg at læmna barn i denna verden uten meg så tidlige.

Takk Sara du er her med en klem krysse fingrer og alt det fine du får til at skive. Betyr veldig mye nær man står mitt opp noe så vanskelig.tusen takk
Jeg er så redd. Jeg vil ikke la mine barn vær i denne verden aleine uten meg så tidlig alder. Er så redd før alt som venter meg framover.
Huff, forstår deg så godt. Det er skremmende det du skal gjennom.. Håper at det til sist går bra :Heartred
 
Mamma hjertet gjør vondt jeg kan ikke tenke meg at læmna barn i denna verden uten meg så tidlige.

Takk Sara du er her med en klem krysse fingrer og alt det fine du får til at skive. Betyr veldig mye nær man står mitt opp noe så vanskelig.tusen takk
Jeg er så redd. Jeg vil ikke la mine barn vær i denne verden aleine uten meg så tidlig alder. Er så redd før alt som venter meg framover.
Uten at jeg er helt sikker på hvilken diagnose det er snakk om for deg, så er jo stort sett overlevelsesraten god så vidt jeg vet.

Men at er skremmende hr jeg veldig god forståelse for
 
Hvordan var badetemperaturen? Jeg har ikke dristet meg uti noe badevann enn så lenge. Har meldt oss på babysvømming i august, og i den anledning bestilt meg ny badedrakt. Gleder meg til den kommer. Den er fra Careless, har hørt mye bra om det merket.

Svømmehall i den varmen som har vært i dag hørtes grusomt ut! Men hva gjør man vel ikke for barna.

Vi fikk tordenvær og noen skikkelige regnskurer, det klarnet godt i lufta! Burde absolutt tatt meg en dusj selv, men det får jeg gjøre i morgen. Tidsnok det, hehe. Synes det skal bli deilig med litt dårlig vær, men det trenger ikke vare lenger enn et par dager.
Det var jo et lite vann, så temperaturen var egentlig helt grei, litt kjølig å gå utover, men ikke ille, slett ikke ille sammenlignet med første bad en del andre år. Muligens preget av at jeg var kokt i sånn 27+ grader da, og satt jo i solsteika.

Haa gjør man ikke for barna ja. Det er to helger igjen med svømmekurs før sommerferien og den siste gangen er den dagen min mor etter revidert plan skal feire sin 70 års dag (egentlig skulle det være nå til helga, men hun fikk krystallsyke igjen så da er det utsatt) så muligens bare tre ganger igjen da med svømming Da har hun gått i halvannet år, og altså de siste pr mnd to ganger pr uke, før det var det bare lørdager. (men når hun kom opp på selunge nivå så var det to ganger to uken, nå er hun på sel og altså fortsatt to ganger, men nå 40 min i stedet for 30 pr dag)

Vurderer sterkt å gi oss til sommeren, hun svømmer greit nok. Og hun var rimelig lei i vinter. Men det kan ha sammenheng ed noen lærer som ikke sendte henne videre på nivå, så hun gikk over et år på samme nivå, når hun endelig ble sendt vider var hun ferdig med alle mål p neste nivå i løpet av tre ganger. Nå elsker hun dette nivået, så vi får ta en prat om hun skal fortsette etter sommeren.

JEg så det at et kom tordenvær i store deler av landet, men det kom ikek til oss, og ikke noe vesentig regn helelr, bare noen få dråper, så det er fortsatt varmt og litt tung luft Men det meldes regn til natta og temperaturene ute har synket til 20-22 i stedet for 25-28, og skal synke ytterligere utover uken, så etterhvert faller vel temperaturen inne også. Det gleder jeg meg til
 
Uten at jeg er helt sikker på hvilken diagnose det er snakk om for deg, så er jo stort sett overlevelsesraten god så vidt jeg vet.

Men at er skremmende hr jeg veldig god forståelse for
Fikk sms idag om time imorgen med kirurgi og snakke om svar fra biopsi.. har med meg mann og søster på møte.
Har tatt melatonin kveld ihop om at jeg får sove litt
 
Gud hjelp meg hvilken Gud den en er så er er gud gud. Har små duppe hele natten ikke sove noe som helst. Vart vaken siden kl 4:30. og alle andre sover ennå. Ska helst vart ferdig med denne dagen

Lykke til❤️ Tenker på deg❤️
 
Fikk sms idag om time imorgen med kirurgi og snakke om svar fra biopsi.. har med meg mann og søster på møte.
Har tatt melatonin kveld ihop om at jeg får sove litt
Lykke til på timen i dag
 
Kanskje på tide med en sommer - tråd snart når vi tipper over i juni er da da i alle fall snart sommer.

Kjenner jeg bekymrer meg for hva all song fikk vite på den timen, tenker mye på det, bare så du vet det, ønsker deg alt vel.
 
Kanskje på tide med en sommer - tråd snart når vi tipper over i juni er da da i alle fall snart sommer.

Kjenner jeg bekymrer meg for hva all song fikk vite på den timen, tenker mye på det, bare så du vet det, ønsker deg alt vel.
Jeg tenker også mye på henne.
 
Er vel bare lage en sommertrd det:)
Selvsagt, svare mitt lille sånn "ocd hode" som tenkte i morgen var rett tid. Eller om drøyt en time i alle fall ;)
 
Går nok fint å lage flr
Helt klart.

Føltes ikke mye som sommer her i dag med tåke og småregn. Men temperaturen er fin i kveld og solnedgangen er nydelig, så jeg håper på en fin helg.

(Før det er meldt mye regn utover i juni)
 
Kanskje på tide med en sommer - tråd snart når vi tipper over i juni er da da i alle fall snart sommer.

Kjenner jeg bekymrer meg for hva all song fikk vite på den timen, tenker mye på det, bare så du vet det, ønsker deg alt vel.

Tenker også mye på henne❤️
 
Back
Topp