Kos dereGod morgen[emoji16] mellomste er levert i bhg. Minste sovnet akuratt. Og jeg skal ta meg en liten cowboy strekk. Etterpå skal vi en tur på marknad[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dereGod morgen[emoji16] mellomste er levert i bhg. Minste sovnet akuratt. Og jeg skal ta meg en liten cowboy strekk. Etterpå skal vi en tur på marknad[emoji4]
Den gjør det. Men merkelig nok våkner han lett ! [emoji849][emoji23][emoji23][emoji23]Våkner han når du støvsuger altså? Trodde snorkingen bråkete mer jeg![]()
Du klarer ikke snu om på det negative mønsteret da? Ta måltidene ute. Så dytter du litt mat i ungen samtidig? i en stengt bhg foreksempel. Da kan ikke 1 åringen gå ifra deg heller[emoji6] håper dagen blir bedre
Den gjør det. Men merkelig nok våkner han lett ! [emoji849][emoji23][emoji23][emoji23]
Tre uker er lenge.Nå har jeg sendt frøkna av sted på sommerferie til pappaen sin.
3 uker.
Savner henne allerede!
Men hun får det fint da![]()
Tror du noen er klar for å bli eldre ? (Utenom 18åringer hehe)Årene går skremmende fort så brått er vi der!! Jeg er ikke klar for det enda!
Det er helt lov.Høres magisk ut[emoji173]️ jeg velger å sove når lille sovner idag
7 år.Tre uker er lenge.
Hvor gammel er hun?

Ja, hun får det nok fint7 år.
Ja, det er lenge
Men hun får det fint
Så kan jeg kanskje føde tvillinger i mellomtiden![]()
Alt for mye fintVis vedlegget 264872 Hmm mye fint
Mhm hihiAlt for mye fint
Hvordan restaurant ?På vei til restaurant. Det er digg
Badekar er noe dritt på det viset. Vi hadde boblebadekar også. Og unga hadde en viss tendens til å kaste klærne oppi det også.. Helt forferdelig å vaske det skikkelig.Når badekaret brukes som skittentøyskurv.....
Samles det mye mer enn man var klar over
Og det samles ekstremt mye hår og sand i bunnen.
Jepp, med en masende toåring som vil bade har jeg tømt badekaret møysommelig og vasket det. Eller, begynt å vaske det, jeg holder på Men måtte ha en liten pust i bakken, det er tungt for ryggen å stå sånn. Snart kan jentene bade mens jeg tar resten av badet (det er gått 47,5 timer eller noe sånn av den karantenen så det tar jeg sjansen på)
Så prøver jeg å finne ut når mannen kommer hjem, for jeg har sagt "etter middag" om den karantenen, så enten serverer jeg rester av pizzaen fra i går som middag eller så kommet han snart hjem med mat håper jeg.
Badekar er noe dritt på det viset. Vi hadde boblebadekar også. Og unga hadde en viss tendens til å kaste klærne oppi det også.. Helt forferdelig å vaske det skikkelig.
Jeg kasta det faktisk ut fordi jeg fikk nok av det. Jeg savner ett badekar da [emoji849][emoji23] Men savner ikke all jobben med det når de holdt det gående og skulle jeg hatt nytt, blir det vanlig og ikke boblebadekar vet jeg [emoji39]