***skravletråden for JUNI***

Du klarer ikke snu om på det negative mønsteret da? Ta måltidene ute. Så dytter du litt mat i ungen samtidig? i en stengt bhg foreksempel. Da kan ikke 1 åringen gå ifra deg heller[emoji6] håper dagen blir bedre

Må gå i 1 1/2 time til nærmeste barnehage :(
Det eneste som finnes her er bilvei og jorder. Hun sover ute i vogna si nå, og eldste spiller litt, så må får jeg slappe av litt. Må snart støvsuge, men venter til yngste er våken siden jeg ikke vil høre om hun gråter ellers.

Nå har jeg sendt frøkna av sted på sommerferie til pappaen sin. :(
3 uker.
Savner henne allerede! :Heartred
Men hun får det fint da :Heartred

Vi skulle vært på vei sørover nå... istede sitter jeg på sofaen med lillemor og gubben er ute for å forsøke å montere takboksen. Siden vi har ny bil passet det visst ikke lengre... jeg ville jo at vi skulle ha reist til nå [emoji30]

I det minste får jeg strøket en del punktet på klesvaskelista mi, maskina går jevnt og trutt.

På vei til restaurant. Det er digg

Når badekaret brukes som skittentøyskurv.....

Samles det mye mer enn man var klar over
Og det samles ekstremt mye hår og sand i bunnen.

Jepp, med en masende toåring som vil bade har jeg tømt badekaret møysommelig og vasket det. Eller, begynt å vaske det, jeg holder på Men måtte ha en liten pust i bakken, det er tungt for ryggen å stå sånn. Snart kan jentene bade mens jeg tar resten av badet (det er gått 47,5 timer eller noe sånn av den karantenen så det tar jeg sjansen på)

Så prøver jeg å finne ut når mannen kommer hjem, for jeg har sagt "etter middag" om den karantenen, så enten serverer jeg rester av pizzaen fra i går som middag eller så kommet han snart hjem med mat håper jeg.

Når badekaret brukes som skittentøyskurv.....

Samles det mye mer enn man var klar over
Og det samles ekstremt mye hår og sand i bunnen.

Jepp, med en masende toåring som vil bade har jeg tømt badekaret møysommelig og vasket det. Eller, begynt å vaske det, jeg holder på Men måtte ha en liten pust i bakken, det er tungt for ryggen å stå sånn. Snart kan jentene bade mens jeg tar resten av badet (det er gått 47,5 timer eller noe sånn av den karantenen så det tar jeg sjansen på)

Så prøver jeg å finne ut når mannen kommer hjem, for jeg har sagt "etter middag" om den karantenen, så enten serverer jeg rester av pizzaen fra i går som middag eller så kommet han snart hjem med mat håper jeg.
Badekar er noe dritt på det viset. Vi hadde boblebadekar også. Og unga hadde en viss tendens til å kaste klærne oppi det også.. Helt forferdelig å vaske det skikkelig.

Jeg kasta det faktisk ut fordi jeg fikk nok av det. Jeg savner ett badekar da [emoji849][emoji23] Men savner ikke all jobben med det når de holdt det gående og skulle jeg hatt nytt, blir det vanlig og ikke boblebadekar vet jeg [emoji39]

Badekar er noe dritt på det viset. Vi hadde boblebadekar også. Og unga hadde en viss tendens til å kaste klærne oppi det også.. Helt forferdelig å vaske det skikkelig.

Jeg kasta det faktisk ut fordi jeg fikk nok av det. Jeg savner ett badekar da [emoji849][emoji23] Men savner ikke all jobben med det når de holdt det gående og skulle jeg hatt nytt, blir det vanlig og ikke boblebadekar vet jeg [emoji39]

Men boblebadekar er jo så deilig! [emoji7]

Back
Topp