Tja blir litt , men salgDyrt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja blir litt , men salgDyrt ?
Oki . Hva Spiste dere ?Higway 69 i Danmark
Badekar er noe dritt på det viset. Vi hadde boblebadekar også. Og unga hadde en viss tendens til å kaste klærne oppi det også.. Helt forferdelig å vaske det skikkelig.
Jeg kasta det faktisk ut fordi jeg fikk nok av det. Jeg savner ett badekar da [emoji849][emoji23] Men savner ikke all jobben med det når de holdt det gående og skulle jeg hatt nytt, blir det vanlig og ikke boblebadekar vet jeg [emoji39]
Vi vet hvor vi får tak iMener å huske jeg bestille noe på nett til en Miele maskin en gang, gikk ganske fort ifht leveringstid men husker ikke nettsiden nå
Hadde du mener du? En unge som har "strikka" da?
Hvor i Trøndelag? Vi kjører igjennom Trøndelag! [emoji1303]
Kan legge ut bilde når jeg har strikket mønsterborden. Bruker dressmønsteret til kvalvågdressen til klompelompe også lager jeg mitt eget mønster i mønsterborden! [emoji87]
Årsaken til at jeg liker mine utskiftbare. Da har jeg rett lengde og tykkelse nesten i alle størrelser.Jeg trodde jeg hadde riktig størrelse, men kanskje det var 4,5 det da.
Årsaken til at jeg liker mine utskiftbare. Da har jeg rett lengde og tykkelse nesten i alle størrelser.
Nei.Utrolig stille her i kveld, har alle dratt på ferie?
Uff boozt altaå, handlet mye der i det sisteVis vedlegget 264872 Hmm mye fint
Er vel USB-C som er på min Samsung galaxy 8s også, med den fulgte en overgang som jeg kunne sette på den gamle laderenNei.
Men rydder huset og leser om mobiler.
Mannen antyder ny til meg i morgen, muligens Huawei mate 10 pro og jeg har lest meg grønn og gul...
Usb-c virker å være femtiden. Men da er altså alle laderene vi har ikke brukbare for meg. Jeg liker å ha en på jobb og en på soverommet og et par i stua og en reiselader i veska
Nå har den god batterikapasitet så den skal ikke måtte lades daglig sies det. Det var sagt om den jeg har nå også. Som jeg lader sikkert normalt tre ganger på to dager (reelt ikke helt opp hver gang så flere ganger)
Tror det kanskje er Usb-c ungene har på nettbrettene sine. Der har de en type lader vi ikke har på noe annet i alle fall.
Men det blir rart å ikke kunne lade på jobb. Ikke ha en kriseløsning i lomma, jeg bruker mobilen ganske mye...
Men. Jeg får legge fra meg mobilen og ta badet.
Nei. Der våkna lille
Jeg har nesten ikke annet, og elsker dem. Foretrekker metall da, mange elsker treJa, jeg begynner å tro at det kan være lurt altså. Jeg har funnet en plass som selger KnitPro her og.
Lurt!Er vel USB-C som er på min Samsung galaxy 8s også, med den fulgte en overgang som jeg kunne sette på den gamle laderen![]()
sør for Trondheim, men det går bra. Egentlig tror jeg at jeg bør få tak i en annen farge, for den jeg har er ikke førstevalget. Skal være en gave![]()
Vil også ha metall, helst de blanke, glatteJeg har nesten ikke annet, og elsker dem. Foretrekker metall da, mange elsker tre
Utrolig stille her i kveld, har alle dratt på ferie?
Hvor drar dere?Vi er på vei! [emoji1303]
Har en blanding av det meste.Vil også ha metall, helst de blanke, glatte