T
Turid-Laila
Guest
Joda. Men ikke rengjøringsdelen. Spesielt ikke når minste tetta dysene med dopapir [emoji849] Nei. Mye heller vanlig badekar altså [emoji23]Men boblebadekar er jo så deilig! [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda. Men ikke rengjøringsdelen. Spesielt ikke når minste tetta dysene med dopapir [emoji849] Nei. Mye heller vanlig badekar altså [emoji23]Men boblebadekar er jo så deilig! [emoji7]
Joda. Men ikke rengjøringsdelen. Spesielt ikke når minste tetta dysene med dopapir [emoji849] Nei. Mye heller vanlig badekar altså [emoji23]
Nei... Da må du vel kjøpe da? [emoji39]Jeg mangler rundpinne I størrelse 4. Hvorfor mangler jeg alltid rundpinner I størrelse 4?![]()
Jeg må jo det da. Men hvor blir pinnene av?Nei... Da må du vel kjøpe da? [emoji39]
Var det så at du bodde på Østlandet?Jeg mangler rundpinne I størrelse 4. Hvorfor mangler jeg alltid rundpinner I størrelse 4?![]()
Var det så at du bodde på Østlandet?
Dersom du bor i nærheten meg har jeg sikkert noen du kan låne
Lurer på om jeg skal strikke dress med katter på til jentungen!
Hadde du mener du? En unge som har "strikka" da?Jeg må jo det da. Men hvor blir pinnene av?![]()
Trøndelag
Takk likevel <3
Oooh, bilde?
Dyrt ?Mhm hihi
Higway 69 i DanmarkHvordan restaurant ?
Oh. Kjedelig da å vaske opp for hånd [emoji849]Man finner ut hvor lat man egentlig er når oppvaskmaskinen ryker![]()
Rekker fort å finne en ny daMan finner ut hvor lat man egentlig er når oppvaskmaskinen ryker![]()
Trenger ikke en ny, bare en del, men frem til vi får tak i den må vi tar det for håndRekker fort å finne en ny daeller plast bestikk
Ganske kjedelig, men også litt koselig i grunn, jeg vaske, mannen tørkerOh. Kjedelig da å vaske opp for hånd [emoji849]
Mener å huske jeg bestille noe på nett til en Miele maskin en gang, gikk ganske fort ifht leveringstid men husker ikke nettsiden nåTrenger ikke en ny, bare en del, men frem til vi får tak i den må vi tar det for hånd