Å skitt, der hadde jeg gått over..
Må visst skravle litt i morgen
Må visst skravle litt i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner du savner henne alleredeNå har jeg sendt frøkna av sted på sommerferie til pappaen sin.
3 uker.
Savner henne allerede!
Men hun får det fint da![]()
Flink du erI det minste får jeg strøket en del punktet på klesvaskelista mi, maskina går jevnt og trutt.
Det har vi vært på i dag ogsåPå vei til restaurant. Det er digg
Klokken er over 22, det hadde jeg glatt utsatt til i morgenGod kveld. En liten pust i bakken før jeg må begynne på haugen med klær som skal på plass i skuffer og skap
Må visst jeg ogsåÅ skitt, der hadde jeg gått over..
Må visst skravle litt i morgen![]()
Lykke tilGod kveld. En liten pust i bakken før jeg må begynne på haugen med klær som skal på plass i skuffer og skap
Da har jeg hvertfall non å skravle medMå visst jeg også
Klokken er over 22, det hadde jeg glatt utsatt til i morgen
Jeg har nesten ikke annet, og elsker dem. Foretrekker metall da, mange elsker tre
Åja! Vi er på vei sørover, men måtte stoppe i Steinkjer!
Det har duDa har jeg hvertfall non å skravle med![]()
Aldri så galt at det ikke er godt for noe
Skulle ha bacon surret kylling fylt med mozarello og pesto, blomkål- og brokoligrateng og søtpotet frits..
Vel, hadde glemt pestoen i butikken, fant ut jeg skulle ha på litt sursøt chilisaus og litt krydder i steden, men glemte det siden de eldste lå i hvert sitt rom og ropte til hverandre når de skulle sove. Dermed ble kyllingen bare fylt med mozarello, men den ble utrolig god
Gratengen hadde alt for mye væske i seg, men grønnsakene smakte fantastisk og væsken ble en fantastisk saus.
Søtpotetene bel myke, ikke spør, men det gjorde ingenting, smakte fantastisk...