***skravletråden for JUNI***

Å skitt, der hadde jeg gått over..
Må visst skravle litt i morgen :P

God kveld. En liten pust i bakken før jeg må begynne på haugen med klær som skal på plass i skuffer og skap

God kveld
Vært ute på farten stort sett hele dag, rekker ikle tenke sp mye da pg det er helt greit

2 pk med amme bh. Ene var super digg, andre var bare rar på. Er ikke det litt rart?[emoji23] er vell eneste fargen som skulle være forskjellig

Aldri så galt at det ikke er godt for noe :P

Skulle ha bacon surret kylling fylt med mozarello og pesto, blomkål- og brokoligrateng og søtpotet frits..

Vel, hadde glemt pestoen i butikken, fant ut jeg skulle ha på litt sursøt chilisaus og litt krydder i steden, men glemte det siden de eldste lå i hvert sitt rom og ropte til hverandre når de skulle sove. Dermed ble kyllingen bare fylt med mozarello, men den ble utrolig god
Gratengen hadde alt for mye væske i seg, men grønnsakene smakte fantastisk og væsken ble en fantastisk saus.
Søtpotetene bel myke, ikke spør, men det gjorde ingenting, smakte fantastisk...

Aldri så galt at det ikke er godt for noe :p

Skulle ha bacon surret kylling fylt med mozarello og pesto, blomkål- og brokoligrateng og søtpotet frits..

Vel, hadde glemt pestoen i butikken, fant ut jeg skulle ha på litt sursøt chilisaus og litt krydder i steden, men glemte det siden de eldste lå i hvert sitt rom og ropte til hverandre når de skulle sove. Dermed ble kyllingen bare fylt med mozarello, men den ble utrolig god
Gratengen hadde alt for mye væske i seg, men grønnsakene smakte fantastisk og væsken ble en fantastisk saus.
Søtpotetene bel myke, ikke spør, men det gjorde ingenting, smakte fantastisk...

Trodde du skulle ha alt det der inni kyllingen jeg nå ^^
Den gratengen høres god ut. Oppskrift? Jeg regner med det er blomkål, brokkoli, ost og noe mer, kanskje fløte? Og krydder sikkert?

Jeg hater at badet vårt er så fullt som det er. Fordi det er så upraktisk innredet som det er.

Jeg skal ta speilet og vasken. Hygienen tilsier at jeg skal det. Vasken er full langs kanten. Hylla under speilet er full. Når jeg er ferdig å vaske er se ca like fulle igjen

Her finnes nemlig ikke skap eller skuffer (annet enn stellekommoden og den skal jeg love er full!!) alt står fremme. Og alt blir derved støvete og alt er bare rot!!

Hmmmm. Fikk så lyst til å strikke en kjole til mitt yngste tantebarn, men nå tror jeg kanskje at jeg lar det være. Jeg har aldri møtt henne, og vil vel aldri gjøre det heller, og jeg ser ikke for meg at foreldrene faktisk vil ha kjolen på henne. Jeg kan vel heller lage en lue. Rask og enkel, men samtidig fin. Mindre tid til å bitterhet.

Back
Topp