***skravletråden for JUNI***

2. Etasje tatt og jeg har tom bært ned en sofa alene fra 2.etasje.. Og ut i bilen. Trappa var ett herk å få den ned. Naboen kom løpende idet jeg var på vei inn i bilen, men da var jeg ferdig. Så for sent [emoji849][emoji23] Of jeg er sta. Klare meg selv. Bort til søppla med den. Synd egentlig. For det var en sovesofa jeg kjøpte for noen år siden så unga hadde anledning til overnatting. Men unga har hoppa i den. Så fjærene er ødelagte... [emoji849][emoji17] Takk liksom. Så den tok bare opp mye unødig plass nå da... Men nå er den borte da. Heldigvis. Og rommet til minste ble ganske romslig. Det er vaska også rydda alle 3 rom og gang oppe nå. Så hurra for oss 3. Halve stua igjen da. Men pause nå. Svetter bort nå. Sette på noe klesvask imens.

Så flink du er da[emoji1]

Hva skal man strikke nå da? Jeg har flere prosjekter på gang, så det er ikke mangel på noe å strikke da :P

Fem timer etter at hun satte igang ligger jenta mi fortsatt på badet og har periodiske brekninger på tom mage.

Drikker litt vann innimellom og har spist en potetskru eller to, men vil ikke ha noe mer. Stakkars lille.

Haha, dyr er dyr da[emoji38] hvis de blir sinna så biter de vel?
Som regel viss dyr blir sinna føler de seg truet eller redde[emoji26]

Hester er enkle dyr. Blir du redd blir de redde og instinktene kommer. Hester leser menneskekroppen bedre enn vi klarer å se lese våre egne barn.

Samme med alle andre dyr. Er du utrygg blir de veldig lett utrygge.

Ser det selv etter at jeg fikk barn og var usikker på hestene når barna var rundt. De ble nervøse. Når jeg endelig klarte å ta meg i sammen. Ble hesten min også seg selv.... den andre merra mi leser meg enda bedre en den yngste merra og lot seg ikke berøre.. litt fasinert av dyrenes ( andre dyr også) sin reaksjon på mennesker holdning[emoji848][emoji4]

Ja de hingstene kan være fæle! Er vel defor jeg ikke fikk skrekken, for jeg kom ikke til å ha noe særlig å gjøre med hingster etterpå.
Hingster for lett dårlige vaner når vi mennesker skiller dem fra flokklivet og de må leve alene i hagen. De har mye energi som skal ut og da blir noen hingster litt tullete i hode ( noen mer enn andre)

Har to hingster som skal gå i sammen i vinter og sommern blir mye sår og sprell men vært at de blir bra:)

Fem timer etter at hun satte igang ligger jenta mi fortsatt på badet og har periodiske brekninger på tom mage.

Drikker litt vann innimellom og har spist en potetskru eller to, men vil ikke ha noe mer. Stakkars lille.

Huff :(
Det er så vondt det :(
Husker det godt fra da jeg var liten selv. Masse god bedring til henne <3

Huff :(
Det er så vondt det :(
Husker det godt fra da jeg var liten selv. Masse god bedring til henne <3
Virker som om det endelig ga seg etter seks timer.

Fortsatt kvalm men ikke hatt brekninger på over en halvtime. Ligger mer eller mindre og sover på badet med en voksen hos seg.

Hun rakk akkurat komme seg ut av karantene etter at hun hadde det i helga... Bare skinn oh bein igjen på den allerede undervektige jenta. Får ta lengde og vekt på henne og se hvordan det ser ut og få henne til å spise seg opp igjen

Hingster for lett dårlige vaner når vi mennesker skiller dem fra flokklivet og de må leve alene i hagen. De har mye energi som skal ut og da blir noen hingster litt tullete i hode ( noen mer enn andre)

Har to hingster som skal gå i sammen i vinter og sommern blir mye sår og sprell men vært at de blir bra:)

Dette var en hingst som gikk ute med en annen, men jeg tror kanskje at han egentlig skulle bite den andre hesten. Litt usikker på hvorfor han ikke slapp, men det var en hest med litt ødelagt psyke som jeg forsto det.

Virker som om det endelig ga seg etter seks timer.

Fortsatt kvalm men ikke hatt brekninger på over en halvtime. Ligger mer eller mindre og sover på badet med en voksen hos seg.

Hun rakk akkurat komme seg ut av karantene etter at hun hadde det i helga... Bare skinn oh bein igjen på den allerede undervektige jenta. Får ta lengde og vekt på henne og se hvordan det ser ut og få henne til å spise seg opp igjen

Håper det fortsetter slik!

Jeg har glemt å kjøpe fluepapir, så jeg sitter her med en sovende unge på fanget og en fluesmekker I handa. I dag må jeg kjøpe fluepapir!

Nytt strikkeprosjekt i gang! :)

Dette var en hingst som gikk ute med en annen, men jeg tror kanskje at han egentlig skulle bite den andre hesten. Litt usikker på hvorfor han ikke slapp, men det var en hest med litt ødelagt psyke som jeg forsto det.
Ja hingster kan få røffere behandlinger til tider. Så kommer det Ann på avl. blodslinjer er hetere en andre. Så ikke alt kan skyldes mennesker. Indirekte!

Men som regel et dyr som oppfører seg aggresivft mot mennesker, som skal være tamme. Er som regel pga av mennesker....

Men havner du midt i skudd linjen er det noe annet [emoji14]

Din situasjon hørtes ut som en kombinasjon [emoji23][emoji848]

Jepp.

Det var utsolgt for buss-plasser de dagene vi skulle reise for godt over et halvt år siden. Vi måtte tilpasse datoene pga speiderleir og det var ikke mulig å få til båt. Sjekket via mange kanaler.

Derav plan b
Aha skjønner

Back
Topp