De liker gress og gullerøtter banan og epler. Føll kan finne på å smake på degmen de andre har skjønt hva de skal ha i munnen
Haha, dyr er dyr da[emoji38] hvis de blir sinna så biter de vel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De liker gress og gullerøtter banan og epler. Føll kan finne på å smake på degmen de andre har skjønt hva de skal ha i munnen
2. Etasje tatt og jeg har tom bært ned en sofa alene fra 2.etasje.. Og ut i bilen. Trappa var ett herk å få den ned. Naboen kom løpende idet jeg var på vei inn i bilen, men da var jeg ferdig. Så for sent [emoji849][emoji23] Of jeg er sta. Klare meg selv. Bort til søppla med den. Synd egentlig. For det var en sovesofa jeg kjøpte for noen år siden så unga hadde anledning til overnatting. Men unga har hoppa i den. Så fjærene er ødelagte... [emoji849][emoji17] Takk liksom. Så den tok bare opp mye unødig plass nå da... Men nå er den borte da. Heldigvis. Og rommet til minste ble ganske romslig. Det er vaska også rydda alle 3 rom og gang oppe nå. Så hurra for oss 3. Halve stua igjen da. Men pause nå. Svetter bort nå. Sette på noe klesvask imens.
Ja, hjemme nå. Og på badet ligger mellomste med omgangssyken igjen...Hehe[emoji7] blir godt å komme hjem nå!
Som regel viss dyr blir sinna føler de seg truet eller redde[emoji26]Haha, dyr er dyr da[emoji38] hvis de blir sinna så biter de vel?
Hingster for lett dårlige vaner når vi mennesker skiller dem fra flokklivet og de må leve alene i hagen. De har mye energi som skal ut og da blir noen hingster litt tullete i hode ( noen mer enn andre)Ja de hingstene kan være fæle! Er vel defor jeg ikke fikk skrekken, for jeg kom ikke til å ha noe særlig å gjøre med hingster etterpå.
Fem timer etter at hun satte igang ligger jenta mi fortsatt på badet og har periodiske brekninger på tom mage.
Drikker litt vann innimellom og har spist en potetskru eller to, men vil ikke ha noe mer. Stakkars lille.
Virker som om det endelig ga seg etter seks timer.Huff
Det er så vondt det
Husker det godt fra da jeg var liten selv. Masse god bedring til henne <3
Hingster for lett dårlige vaner når vi mennesker skiller dem fra flokklivet og de må leve alene i hagen. De har mye energi som skal ut og da blir noen hingster litt tullete i hode ( noen mer enn andre)
Har to hingster som skal gå i sammen i vinter og sommern blir mye sår og sprell men vært at de blir bra![]()
Virker som om det endelig ga seg etter seks timer.
Fortsatt kvalm men ikke hatt brekninger på over en halvtime. Ligger mer eller mindre og sover på badet med en voksen hos seg.
Hun rakk akkurat komme seg ut av karantene etter at hun hadde det i helga... Bare skinn oh bein igjen på den allerede undervektige jenta. Får ta lengde og vekt på henne og se hvordan det ser ut og få henne til å spise seg opp igjen
Krysser fingrene og håper ikke alle andre skal etter henneHåper det fortsetter slik!
Hva da?Nytt strikkeprosjekt i gang!![]()
Ja hingster kan få røffere behandlinger til tider. Så kommer det Ann på avl. blodslinjer er hetere en andre. Så ikke alt kan skyldes mennesker. Indirekte!Dette var en hingst som gikk ute med en annen, men jeg tror kanskje at han egentlig skulle bite den andre hesten. Litt usikker på hvorfor han ikke slapp, men det var en hest med litt ødelagt psyke som jeg forsto det.
Nytt strikkeprosjekt i gang!![]()
Aha skjønnerJepp.
Det var utsolgt for buss-plasser de dagene vi skulle reise for godt over et halvt år siden. Vi måtte tilpasse datoene pga speiderleir og det var ikke mulig å få til båt. Sjekket via mange kanaler.
Derav plan b
Godt å komme hjem nå vil jeg troStopp på Dovre. Sjåfør-hvile.
Tre timers effektiv kjøring gjenstår.