***skravletråden for JUNI***

Må ta natta her.

Fikk ikke jobbet så mye som jeg hadde tenkt. Begynte googlingen. Og synes lekestopp på svenske-siden virker for tidlig. Og tenker kanskje skje mer halden-sarpsborg et sted tror jeg

Må bli enig med de andre i morgen
Natta, er egentlig på vei i seng jeg også.
Jeg fikk kommet meg gjennom det av jobb jeg måtte gjøre før i morgen :)

God kveld dere! En stund siden sist nå :o Går det bra dere alle?
Her ligger jeg med influensa -.- Har heldigvis fått sykemelding ut uken så får slappet av og kommet meg forhåpentligvis helt før innspurten før man tar sommerferie begynner. Er så sliten i kroppen, tror det er en fin blanding med graviditet og influensaen. Så gleder meg til influensaen er borte og at jeg kan begynne å nyte graviditeten for fult <3

Vel. Det er ikke for alle, men for de her i området er det DEN middagen [emoji23] Så hele familien min ble rimelig sjalu på snappen.

Så ringte jeg mamma og pappa og spurte om å besøke de. Og hørte pappa si jada. Bare kom. Men han var skuffa han ikke fikk komle.
Så sier jeg at jeg har med ei gryte med restene. Kunne høre jubelen ganske godt [emoji23][emoji23][emoji23]

Så da fikk de resten da [emoji111]

Så snill du er da[emoji16] moro når de blir så glade![emoji56]

2 min intensiv trening (så hardt som du klarer) og så 1 min pause. Så gjentar du det. 20 min skal du bruke. Jeg har lyst til å prøve det ut i dag, må bare finne noe jeg kan gjøre i 2 min av gangen. For du skal jo ta ut alt du har hver gang.

Det samme snakket en kollega om igår[emoji16] han hadde kjempe effekt ut av det!

Det samme snakket en kollega om igår[emoji16] han hadde kjempe effekt ut av det!
På en måte høres det overkommelig ut. På en annen måte høres det sinnsykt heftig ut

Er det kondis det har effekt på eller kalorier/vekt ?

Jeg trenger å komme i gang med et eller annet fysisk, kroppen min trenger unektelig det.

På en måte høres det overkommelig ut. På en annen måte høres det sinnsykt heftig ut

Er det kondis det har effekt på eller kalorier/vekt ?

Jeg trenger å komme i gang med et eller annet fysisk, kroppen min trenger unektelig det.

Intervalltrening sies å være veldig bra, en av de beste formene for trening. Ifølge det programmet jeg så på så hadde det stor påvirkning på kaloriforbrenningen.

Du må virkelig gi alt I de 2 minuttene, og det er hardt. Men det er relativt til din form og ikke sammenlignet med andres form.

Fikk ånden over meg, så nå har vi ryddet på stua og på badet. Meeeeen, ser det ryddig ut? Neeeeeida! :rolleyes:
Eller, litt på badet, det synes på gulvet. Kjøkkenet trenger en skikkelig opprydding det og, men nå vil jeg slappe av litt.

God kveld dere! En stund siden sist nå :eek: Går det bra dere alle?
Her ligger jeg med influensa -.- Har heldigvis fått sykemelding ut uken så får slappet av og kommet meg forhåpentligvis helt før innspurten før man tar sommerferie begynner. Er så sliten i kroppen, tror det er en fin blanding med graviditet og influensaen. Så gleder meg til influensaen er borte og at jeg kan begynne å nyte graviditeten for fult <3
God bedring

Stille i dag. Nede på side 2!

Jeg sitter på korpsøvelse. Den siste.
Om to dager reiser vi på tur. Og så er det sommer.

Øvelse på fellesnummerene .

Og deretter litt på mars og konsert antar jeg. Dette blir så bra så!

Jeg hører da at det er sommartider!!! Og ser kan man trenge i 8 grader, regn og vind....

Stille i dag. Nede på side 2!

Jeg sitter på korpsøvelse. Den siste.
Om to dager reiser vi på tur. Og så er det sommer.

Øvelse på fellesnummerene .

Og deretter litt på mars og konsert antar jeg. Dette blir så bra så!

Jeg hører da at det er sommartider!!! Og ser kan man trenge i 8 grader, regn og vind....
Veldig stille

Back
Topp