Sitter med et glass Cola Zero, og vurderer å gå meg en liten tur før jeg dusjer og så legger meg
Høres litt godt ut det og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter med et glass Cola Zero, og vurderer å gå meg en liten tur før jeg dusjer og så legger meg
Flink du erSliten, har nettopp trent![]()
Orker ikke lageHva med stekt salami og pasta?
Herlig! Hva trener du?Sliten, har nettopp trent![]()
Blir eventuelt bare en kort en på 20 minutter.Høres litt godt ut det ogTur altså, jeg liker ikke cola
![]()
Få mannebeinet til å lage?Orker ikke lagemen hørtes veldig godt ut da!
Herlig! Hva trener du?![]()
Blir eventuelt bare en kort en på 20 minutter.
Skal opp kl 6 i morgen, så bør snart begynne å tenke på sengen
Jupp hun har litt tøffe dager så da sender jeg en overraskelseSå snill du eren gave?
Han lagde saft til meg, daFå mannebeinet til å lage?
Skal ikke du vartes opp med den magen?
Typisk detVar så trøtt, så gubben tok med lillemor på trilletur, nå er jeg lys våken...
Æsj det er kjedelig.Mannen satte ikke inn vogna etter tur i dag, og plutselig åpnet himmelen alle sluser.... Da er det kjekt at posen i vogna kan åpnet helt, så nå henger den på badet og tørker![]()
genialt med slike poser.Så sprek du er!Prøvde meg på intervalltrening i dag. Må prøves igjen, om enn på en litt annen måte slik at jeg får puste litt i etterkant uten smerter ^^
Det var snilt gjortJupp hun har litt tøffe dager så da sender jeg en overraskelse
God bedring til babyDa var det kveld igjen. Febersyk baby og en sliten mamma!! Godt det bare er 4 dager til samboer er hjemme og vi drar på ferie.
Takk!God bedring til baby![]()
Masse god bedring til babyen, og XXX for at du får sovet litt i nattDa var det kveld igjen. Febersyk baby og en sliten mamma!! Godt det bare er 4 dager til samboer er hjemme og vi drar på ferie.