***skravletråden for JUNI***

Åh så synd da. Kjøpe også på rema til helga. To bokser. Hadde en på fredag med vaniljesaus og en i går med vaniljesaus hele familien. Var kjempegode her og veldig fine. Men jeg liker best når jeg kan se de nede i bunnen også [emoji14] Får litt fnatt når jeg ikke kan se om alle er fine [emoji23]
Hehe skjønner deg godt jeg:)

Ble ekstra shopping på meg. Kom på at jeg eier ikke en nattkjole av en sånn karakter at den egner seg når jeg skal på korpstur hvor vi bor i seksmanns-leiligheter, med to voksne i hver ca og 3-4 unger å holde styr på om jeg har sånn ca rett oversikt over hvem som er med slik og sånn. Romdeling skal vi ordne i løpet av uka.

Kortet har gått litt varmt i dag...

Greit å ha litt nattklær da ja[emoji38]

Og klesvaske-tørke-brette-bonanza....

Litt nedprioritert i det siste med dager hvor tiden hvor slikt kunne gjøres gjerne begynte 21-23 på kvelden og det blir ikke så mye da. Undertøy og håndklær, liksom.

Nå forbereder jeg pakkeliste for meg og guttungen, ferdig pakket senest onsdag (med unntak av toalettmappa) avreise torsdag kveld. Så da må det vaskes opp t-skjorter og bukser og nytt tøy og undertøy og i det hele tatt. Rosa i tørkeskapet, mørkt i maskinen, lyst på vent. Undertøy også på vent men det skal få vente en dag eller to tenker jeg, få med mer. Ikke så lenge siden sist. Håndklær ferdig i trommel. Og to maskiner ligger i en haug i gangen og venter på bretting. Og noe i stua.

Åååhhh! Roper på Ronja. Nødhjelp!!!

Weeee!![emoji23] til unnsetning!![emoji7][emoji7]

Greit å ha litt nattklær da ja[emoji38]

Jepp

Romdelingen har visst nestleder tatt seg av allerede sånn mer eller mindre, og jeg deler ikke hus med min sønn, men hvem det faktisk er vet jeg ikke, men en nattkjole er greit ja.

Back
Topp