***skravletråden for JUNI***

10-15, 10-17 og 10-18 i ulike perioder og 11-16 på høsten og annet på vinteren.

Jeg trodde faktisk til 20 på sommeren jeg.

Men det er 10-18 i høysesong da, 23.6-12.8

10-15, 10-17 og 10-18 i ulike perioder og 11-16 på høsten og annet på vinteren.

Jeg trodde faktisk til 20 på sommeren jeg.

Men det er 10-18 i høysesong da, 23.6-12.8
Til å bli rimelig forvirra av gitt. Men får da jammen håpe det. For vi gidder ikke kjøre 9 timer for 5 timer i park. Hvor det blir jo mye køståing naturlig nok [emoji23] Men veldig kjekk park da. Likte den veldig godt vi [emoji111]

Til å bli rimelig forvirra av gitt. Men får da jammen håpe det. For vi gidder ikke kjøre 9 timer for 5 timer i park. Hvor det blir jo mye køståing naturlig nok [emoji23] Men veldig kjekk park da. Likte den veldig godt vi [emoji111]
Det er fargekodet kalender på nettsiden, med de ulike dagene

Vi derimot synes den var kjedelig. Var der sist i 2013

Vi derimot synes den var kjedelig. Var der sist i 2013
Mens våre unger elsker den og gjerne vil tilbake år etter år. Vært der de siste tre årene, og en eller to ganger før det også. De ønsker seg dit i år igjen..

Mens våre unger elsker den og gjerne vil tilbake år etter år. Vært der de siste tre årene, og en eller to ganger før det også. De ønsker seg dit i år igjen..
Vært der to ganger tror jeg på sommerrnog like kjedelig beggr gangene , heldigvis finnes dey mange andre parker

Vært der to ganger tror jeg på sommerrnog like kjedelig beggr gangene , heldigvis finnes dey mange andre parker
Det gjør det.

Så får en velge etter smak og preferanse. Og der er jo du og din sønn beviselig ikke av samme oppfatning som meg og mine barn på mange felt. Det er jo en grunn til ar det finnes mye ulikt så får en velge det en vil :-)

Planlegging av korpstur kan visst avstedkomme noen tråder på bv
Ikke startet så mange i juni, men blir noen av dette...

Det gjør det.

Så får en velge etter smak og preferanse. Og der er jo du og din sønn beviselig ikke av samme oppfatning som meg og mine barn på mange felt. Det er jo en grunn til ar det finnes mye ulikt så får en velge det en vil :)
Jupp seøv om det hadde vært praktisk om Hunderfossen falt i smak

Jupp seøv om det hadde vært praktisk om Hunderfossen falt i smak
Praktisk for oss at den gjør det sånn i forhold til at svigers bor på Toten så vi er ikke så langt unna.

Overhørt akkurat

Pappa, gode nyheter fra fotballkampen oppe. Brann leder 1-0

Brann spiller ikke, det er VM

Åja. Hvem er det da? Åja, Brasil!

Det sto nok bra på skjermen, men i kveld er ikke det brann nei. Bittelitt forskjell...

Klesbretting.

Jeg tror bokstavelig talt jeg aldri blir ferdig

Det er alltid en vask i maskina eller til tørk.
I tillegg har jeg alltid er bunke "sokke-rest" som noen av dem finner partneren sin i neste runde, og sånn går det nå...
Kjenner meg igjen ja

Back
Topp