Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til å bli rimelig forvirra av gitt. Men får da jammen håpe det. For vi gidder ikke kjøre 9 timer for 5 timer i park. Hvor det blir jo mye køståing naturlig nok [emoji23] Men veldig kjekk park da. Likte den veldig godt vi [emoji111]10-15, 10-17 og 10-18 i ulike perioder og 11-16 på høsten og annet på vinteren.
Jeg trodde faktisk til 20 på sommeren jeg.
Men det er 10-18 i høysesong da, 23.6-12.8
Det er fargekodet kalender på nettsiden, med de ulike dageneTil å bli rimelig forvirra av gitt. Men får da jammen håpe det. For vi gidder ikke kjøre 9 timer for 5 timer i park. Hvor det blir jo mye køståing naturlig nok [emoji23] Men veldig kjekk park da. Likte den veldig godt vi [emoji111]
Det har de sikkertSå dette nå [emoji23] Sjekka fredag jeg og da sto det helt seriøst 10 til 15 altså. Kanskje de har andre tider hverdager og helger da?
Vi derimot synes den var kjedelig. Var der sist i 2013Til å bli rimelig forvirra av gitt. Men får da jammen håpe det. For vi gidder ikke kjøre 9 timer for 5 timer i park. Hvor det blir jo mye køståing naturlig nok [emoji23] Men veldig kjekk park da. Likte den veldig godt vi [emoji111]
Mens våre unger elsker den og gjerne vil tilbake år etter år. Vært der de siste tre årene, og en eller to ganger før det også. De ønsker seg dit i år igjen..Vi derimot synes den var kjedelig. Var der sist i 2013
Vært der to ganger tror jeg på sommerrnog like kjedelig beggr gangene , heldigvis finnes dey mange andre parkerMens våre unger elsker den og gjerne vil tilbake år etter år. Vært der de siste tre årene, og en eller to ganger før det også. De ønsker seg dit i år igjen..
Det gjør det.Vært der to ganger tror jeg på sommerrnog like kjedelig beggr gangene , heldigvis finnes dey mange andre parker
Får håpe du får sove bedre inatt daFikk ikke sove mer
Uff så kjedelig
Jupp seøv om det hadde vært praktisk om Hunderfossen falt i smakDet gjør det.
Så får en velge etter smak og preferanse. Og der er jo du og din sønn beviselig ikke av samme oppfatning som meg og mine barn på mange felt. Det er jo en grunn til ar det finnes mye ulikt så får en velge det en vil![]()
Praktisk for oss at den gjør det sånn i forhold til at svigers bor på Toten så vi er ikke så langt unna.Jupp seøv om det hadde vært praktisk om Hunderfossen falt i smak
Jupp ser denPraktisk for oss at den gjør det sånn i forhold til at svigers bor på Toten så vi er ikke så langt unna.
Helt i ordenJeg lander kl 17:15, og tar flybussen inn til sentrum.
Er vel på hotellet senest kl 18 vil jeg anta, så etter det en gang
Åhh der er fint. Blir der en tur i sommerDaftø![]()
Jo takkGratulerer til han
Kjenner meg igjen jaKlesbretting.
Jeg tror bokstavelig talt jeg aldri blir ferdig
Det er alltid en vask i maskina eller til tørk.
I tillegg har jeg alltid er bunke "sokke-rest" som noen av dem finner partneren sin i neste runde, og sånn går det nå...
Takk hihiGratulerer med dagen![]()
Ja. Savner virkelig hverdagen på den tiden. Det var så ukomplisert å ha barn da <3Åh så koselig å se på da [emoji169][emoji169]