Like greitI vinter sov jeg rett nok med litt klær av og til så mulig jeg finner den frem igjen til vinteren. Sammen med sokker
Også får jeg ta vare på den for tur skal jeg sikkert på med korpset jevnlig noen år fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like greitI vinter sov jeg rett nok med litt klær av og til så mulig jeg finner den frem igjen til vinteren. Sammen med sokker
Også får jeg ta vare på den for tur skal jeg sikkert på med korpset jevnlig noen år fremover
Fikk ikke sove merHvorfor bare 3 timer? Her ble det veeeldig tidlig morgen og sutring gjennom hele natta så er sliten allerede![]()
Går bra?God helg til deg også[emoji16]
Flink . Må henge opp bilder her ogsåKlær lagt sammen og lagt på plass
Tatt av sengene
Satt på vaskemaskin
Nå er det frokost så støvsuging og henge opp bilde, må bare finne ut hvor jeg skal ha det
Åhh 4mnd. Herlig. Får lyst på en tilJa! Nettopp nå ligger jeg med lillemor på 4mnd på fanget mens hun tar en liten lur. Så venter litt shopping sv strikkepinner og plastkasser, etterpå blir det litt rydding om jeg rekker før jeg skal male barnerom hos ei venninne. Der da? Fin helg så langt?
HerligEr noe med denne tiden av året
Ungene vil ha jordbær til lørdagsgodt![]()
Nordby eller?Mann og barn koser seg i Sverige, jeg ligger oppgitt i sofaen og tenker på alt jeg hadde tenkr å gjøre i helgen..
Ja egentlig. Men kjøpte noen på rema her en dag . De var dårligElsker jordbær. Norske er beste ja [emoji7]
Jeg lander kl 17:15, og tar flybussen inn til sentrum.Herlignår sånn ca kl på onsdag?
![]()
DaftøNordby eller?![]()
Gratulerer til hanBursdagsbarn her i dag. Eller bursdagsmann blir det vel![]()
Ferdig her nåFlink . Må henge opp bilder her også
Bursdagsbarn her i dag. Eller bursdagsmann blir det vel![]()
Her er det to til tørk, 3 maskiner igjen å vaskeKlesbretting.
Jeg tror bokstavelig talt jeg aldri blir ferdig
Det er alltid en vask i maskina eller til tørk.
I tillegg har jeg alltid er bunke "sokke-rest" som noen av dem finner partneren sin i neste runde, og sånn går det nå...
Jeg har en til tørk. To til bretting og en i vask nå, ingen flere planlagte/ferdig sorterte men masse å ta av så sikkert en med håndklær, og en med skjorter i alle fall. Og egentlig kanskje en mes bukser snart. Også samler jeg på en med undertøy til en dag om ikke så lenge.Her er det to til tørk, 3 maskiner igjen å vaske
Åh så synd da. Kjøpe også på rema til helga. To bokser. Hadde en på fredag med vaniljesaus og en i går med vaniljesaus hele familien. Var kjempegode her og veldig fine. Men jeg liker best når jeg kan se de nede i bunnen også [emoji14] Får litt fnatt når jeg ikke kan se om alle er fine [emoji23]Ja egentlig. Men kjøpte noen på rema her en dag . De var dårlig