Skravletråden for juleelskere ❤️

Fikk opp minne på snap - for to år siden var jeg på handletur i SE og når jeg kom hjem var huset ferdigpynta til jul :hilarious:
Da hadde datter på 13 sagt hun skulle pynte og bedt pappa hente esker i kjeller - han bare “ok” og gjorde det o_O:hilarious::dead:
 
  • Haha
Reactions: HCS
Her kom jeg hjem fra jobbreise og det er lys på verandaen.

Strengt tatt ikke akkurat en stor jobb de har gjort. De har koblet den til strøm. Den har hengt der siden i fjor.

Det som ble demontert, det på trappa og sånn, er ikke kommet opp enda.
 
Her kom jeg hjem fra jobbreise og det er lys på verandaen.

Strengt tatt ikke akkurat en stor jobb de har gjort. De har koblet den til strøm. Den har hengt der siden i fjor.

Det som ble demontert, det på trappa og sånn, er ikke kommet opp enda.
Ikke vondt ment, men den var morsom. Ingen stor jobb, bare tatt i strøm. :joyful::hilarious:
 
Mellomste er fornøyd. Jeg og naboen pleier spøke med at mannfolka har konkurranse om å ikke være sist. I fjor hang han opp ei uke før advent så vi ble sist. I år ble vi først. Naboen har ei datter i samme klasse som vår mellomste, det er nok derfor vår datter engasjerer seg i "konkurransen" ;)
 
Føler jeg bare rydder i en ring, får ikke opp pynten før huset er klart og klarer ikke få huset klart
 
Julestemningen er på topp :joyful: :Heartred I dag kommer en dame som ville ha julematen jeg kjøpte (kjøpte feil type), så får på en måte "hjulpet" noen med julematen i år:shy:Føler blir god julegjerning. Hun får den gratis ja.
 
Det slår meg plutselig at desember er her om dem små dager! Jeg er ikke i nærheten av klar :hilarious:
 
Nå er mannen bortreist, da blir jeg som regel mer effektiv :hilarious: håpe håpe
Jeg vurderer en fridag i morgen (har avtale med sjefen om å ta det på dager der passer på jobb-kalenderen) og da vil jeg helst være veldig effektiv alene hjemme en del timer
 
Sleng på at bilen min står borti veien her, med mannen som venter på tauebil, den stoppa..... Ja, så blir det nok feriedag og ikke handletur på meg er jeg redd. Vel, da får jeg gjort ekstra mye hjemme da.
 
Venter spent til 1 desember, hadde egentlig svært lyst til å sette opp juletreet allerede i november men her er samboer streng over at det er ikke aktuelt før i desember.:greet008
Blir så trivelig, skal sette i gang prosjekt julebaking også i desember :happy:
 
Venter spent til 1 desember, hadde egentlig svært lyst til å sette opp juletreet allerede i november men her er samboer streng over at det er ikke aktuelt før i desember.:greet008
Blir så trivelig, skal sette i gang prosjekt julebaking også i desember :happy:
Hva skal du bake? :shy:
 
Back
Topp