Vi har i metallHar ikke begynt den store planleggingen enda, men skal ha litt ny julepynt siden vi har flyttet i større hus. Lurer veldig på hvilke adventsstjerner vi skal gå for! Er litt lei av de i papir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har i metallHar ikke begynt den store planleggingen enda, men skal ha litt ny julepynt siden vi har flyttet i større hus. Lurer veldig på hvilke adventsstjerner vi skal gå for! Er litt lei av de i papir
Vi har i metall
Har ikke klassisk nei, om de tenker på de som har vært i mange årSyns ikke de «klassiske» i metall er så fine.. Litt gammeldags for meg. Men finnes kanskje noen nyere typer også
Setter opp juletreet og pynter første helgedagen i desember! Er liksom blitt en del av å glede seg. Vil gjerne ha julepynten oppe så lenge som mulig før julaften, ikke etter. Tar alt ned igjen før nyttårsaften, for ser på den dagen som en ny start. Stresset også med å sette opp og pynte alt den 23. da jeg var lita, og det stresset vil jeg ikke ha igjenJeg har vokst opp med at juletreet blir satt opp 23. desember. Men kjenner at jeg elsker å glede meg. Så har veldig lyst til å sette det opp tidligere i desember. Men 1. blir vel litt tidlig, men tanke på at det må leve gjennom romjulen. Så sliter litt med å bestemme meg for hvilken dag det i så fall skal bli.. og vil gjerne ha noe fast - typ andre søndag i advent - så det kan bli en tradisjon liksom hva gjør dere?
Hva med Osram Stella? De er fine syns jegHar ikke begynt den store planleggingen enda, men skal ha litt ny julepynt siden vi har flyttet i større hus. Lurer veldig på hvilke adventsstjerner vi skal gå for! Er litt lei av de i papir
Når noen er allergiske velger man gjerne tre som gjør at også allergikere kan være i husetEr så rart hvordan man er forskjellige der. For meg er det en helt fjern tanke å ha noe annet enn et ekte tre. Men om det skulle vært plast, skulle det i hvert fall vært et som lignet så mye på et ordentlig tre som mulig
Ja, syntes det er greit jeg når du vet hva du skal kjøpe. Ikke alltid de har det i butikken heller. Blir mye faktura nå daSamme som her da
Kjøper alltid pø faktura, har opplevd noen ganger å ikke få varer eller de har vært ødelagt å da er jeg glad klarna har fikset for megJa, syntes det er greit jeg når du vet hva du skal kjøpe. Ikke alltid de har det i butikken heller. Blir mye faktura nå da
Sant det. Men kontoen min vil gråte når alt er trekt seg. Vel, har mer å strutte med til desember daKjøper alltid pø faktura, har opplevd noen ganger å ikke få varer eller de har vært ødelagt å da er jeg glad klarna har fikset for meg
Enig! Ikke rart mødrene våre syntes det var sykt stress når alt skulle skje på 24 timer! Mye bedre å gjøre juleforberedelser sammen med barna, litt og litt underveis. Så blir det jo en del av kosenSetter opp juletreet og pynter første helgedagen i desember! Er liksom blitt en del av å glede seg. Vil gjerne ha julepynten oppe så lenge som mulig før julaften, ikke etter. Tar alt ned igjen før nyttårsaften, for ser på den dagen som en ny start. Stresset også med å sette opp og pynte alt den 23. da jeg var lita, og det stresset vil jeg ikke ha igjen
Jøss, aldri hørt om allergi mot grantrær engang jeg! Men da har man jo ikke så mye valg neiNår noen er allergiske velger man gjerne tre som gjør at også allergikere kan være i huset
Her er det plast eller pustetrøbbel hele tiden mens treet står oppe so plast it is!Er så rart hvordan man er forskjellige der. For meg er det en helt fjern tanke å ha noe annet enn et ekte tre. Men om det skulle vært plast, skulle det i hvert fall vært et som lignet så mye på et ordentlig tre som mulig
Absolutt alt på julaften. Tror ikke mamma fikk seg Hovmesteren engang oppi alt av pynting, handling, matlaging, stryking av klær osv. Var i tillegg alltid våken til langt på natt.. ikke rart jula er stress når man legger seg kl 3 og våkner kl 7 til julefrokostEnig! Ikke rart mødrene våre syntes det var sykt stress når alt skulle skje på 24 timer! Mye bedre å gjøre juleforberedelser sammen med barna, litt og litt underveis. Så blir det jo en del av kosen