Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÆsjdaBle ingen løpetur i kveld siden rygg og bekken har slått seg vrang, men ble en fin gåtur i skogen her istedenfor![]()
Mitt tall nå etter å ha slettet masse999+ uleste i innboksen min. Den teller ikke lenger enn der. Litt for lenge siden jeg har slettet ja....
Wow!!Mitt tall nå etter å ha slettet masse
262343..
Så koselig å pynte littJeg har så innmari mye lyst til å gjøre fint rundt meg nå om dagentrenger noe utemøbel til frokost-terrassen helst en liten sofa tenker jeg og lite bord kanskje pluss et par krukker til blomster? og på ettermiddags/kveld terrassen trenger vi noe også. Ser etter noe på Finn og håper jeg finner noe som passer
![]()
Du kunne ikke kastet den tilbake i panna litt?Frustrert. Mannen lagde nydelig måltid, biff, bearneise, noisetter...
Men jeg er kresen på biffen, så den kan være litt rosa, men ikke veldig rosa... men den var nærmere rød, så jeg klarte ikke å spise. Skylder ikke på mannen fordi den var i panna samme tid som sist, men allikevel ikke spisendes for en kresendes meg.... så nå er jeg sulten og sliten og lei meg...
Så bra det løste segDe gjorde ikke det, men mor til den ene av de tre som ikke kom i samme kontaktet læreren og nå er de i samme kohort. Derved kan de tre faste lekevenner som har vært sammen hele tiden fortsatt være det. De er jo de tre pga geografi og vennskap så det var greit at de kan fortsette, og slippe å finne nye lekevenner
Pannen var vasket og biffen var full av hvitløkssmør og saus..Du kunne ikke kastet den tilbake i panna litt?![]()
Det skaper litt problemer i grunnWow!!
Jeg hadde bare laget meg en ny mailadresse jeg.Det skaper litt problemer i grunn
Ny mailaddresse blir det ikke, vi eier domenet såJeg hadde bare laget meg en ny mailadresse jeg.
Du husker å avmelde deg diverse nyhetsbrev også?
UtelekerHva ønsker man seg til en ettåring? Tenker på bursdagen til frøkna. Hu skal ikke i barnehagen før om ett år ca, kanskje lenger,
Ja, mannen gidder å leke med og huseier har godkjent prosjekter + vi kan ta kvitteringer for materialeSå koselig å pynte litt![]()
Det hadde virkelig ikke brydd hverken meg eller mannen altså. Er den for lite stekt så steker man den litt til. At dere har vært super effektiv med oppvask, så klarer dere å vaske den en gang til. Jeg skjærer alltid over før jeg kommer så langt som å vaske opp da, nettopp for å se om det er klart. Deler min. Gjør meg ikke noe at den er delt.Pannen var vasket og biffen var full av hvitløkssmør og saus..![]()
Jeg bytter heller ikke adresse av den grunn.Ny mailaddresse blir det ikke, vi eier domenet så
det forblir sånn![]()