Skravletråden for april

God morgen
Regn , lite søvn , fin start på uken ;)
Må vel få ringt legen i dag, ellers lite planer

999+ uleste i innboksen min. Den teller ikke lenger enn der. Litt for lenge siden jeg har slettet ja....

Jeg har så innmari mye lyst til å gjøre fint rundt meg nå om dagen :p trenger noe utemøbel til frokost-terrassen helst en liten sofa tenker jeg og lite bord kanskje pluss et par krukker til blomster? og på ettermiddags/kveld terrassen trenger vi noe også. Ser etter noe på Finn og håper jeg finner noe som passer :)
Så koselig å pynte litt:)

Frustrert. Mannen lagde nydelig måltid, biff, bearneise, noisetter...
Men jeg er kresen på biffen, så den kan være litt rosa, men ikke veldig rosa... men den var nærmere rød, så jeg klarte ikke å spise. Skylder ikke på mannen fordi den var i panna samme tid som sist, men allikevel ikke spisendes for en kresendes meg.... så nå er jeg sulten og sliten og lei meg...
Du kunne ikke kastet den tilbake i panna litt?:)

De gjorde ikke det, men mor til den ene av de tre som ikke kom i samme kontaktet læreren og nå er de i samme kohort. Derved kan de tre faste lekevenner som har vært sammen hele tiden fortsatt være det. De er jo de tre pga geografi og vennskap så det var greit at de kan fortsette, og slippe å finne nye lekevenner
Så bra det løste seg:)

Pannen var vasket og biffen var full av hvitløkssmør og saus.. :(
Det hadde virkelig ikke brydd hverken meg eller mannen altså. Er den for lite stekt så steker man den litt til. At dere har vært super effektiv med oppvask, så klarer dere å vaske den en gang til. Jeg skjærer alltid over før jeg kommer så langt som å vaske opp da, nettopp for å se om det er klart. Deler min. Gjør meg ikke noe at den er delt.

Ny mailaddresse blir det ikke, vi eier domenet så
det forblir sånn:)
Jeg bytter heller ikke adresse av den grunn.

Men jeg har en tendens til å havne på for mange maillister og spam-lister så det er på tide med en rydde jobb igjen. Når jeg sletter tar jeg også runden og melder meg av alt det jeg fakrisk ikke vil ha

Woho, egg nr 2 fra hønene kom nettopp:D samboer fikk seg nettopp høner, han er oppvokst med det, så hatt lyst på det lenge :p
Jeg har nesten ingen erfaring med høner, annet enn at jeg har slaktet på jordbruksskolen:shy:

Back
Topp