Skravletråden for april

Mulig frem til sommeren, kanskje? :) jeg syns det er så stressende med fast og samme tidspunkt på begge ungene, og leveringene er på motsatt side fra hverandre i bhg :p
Tror det kan være det ja, spent på om bhg holder sommerstengt jeg
 
Tror det kan være det ja, spent på om bhg holder sommerstengt jeg
Hvordan da sommerstengt? Slik de pleier å gjøre? Her er bhg helt stengt uke 30 og 31, tror jeg det var, eller 29 og 30. Gikk litt i surr nå:p
 
Hvordan da sommerstengt? Slik de pleier å gjøre? Her er bhg helt stengt uke 30 og 31, tror jeg det var, eller 29 og 30. Gikk litt i surr nå:p
Ja, her har de sagt det skal diskuteres men det er ikke sikkert vi holder sommerstengt
3 uker her
 
Ikke overrasket over dagens nyhet , men trist om han har gjort noe med kona :(
Det er jo ikke helt overraskende, i mange tilfeller er det vel ektefelle som er den skyldige. Men tragisk likevel. Håper inderlig de finner henne :Heartred
 
Ja, her har de sagt det skal diskuteres men det er ikke sikkert vi holder sommerstengt
Aha :) her har de gått ut med at de skal ha stengt slik planen har vært, og ungene skal ha fire uker fri i strekk. Så her blir det fri fra uke 29-32 da jeg selv etter planen får sen ferie :) (håper jeg får ferie i det hele tatt, jeg da :p)
 
God morgen. Straks mai. Noe å glede seg til i mai?

Noen fridager?

Ehh, en, på fredag. Også en torsdag med himmelspretten helt på slutten.

Skal vi se.
Mai.
Korpsmåneden, 17, selvsagt men vel så mye himmelspretten, da er det sommersamling her i regionen, korpsenes dag for å feire seg selv, marsjere og spille og deltagerene får medalje. Det er en festdag.

Begge disse dagene i mai som jeg elsker, mellomst sin første medalje!!! utgår. I det stoe bildet, no big deal. Men isolert sett mistet mai mye av høydepunktene sine.
 
Ja.. verden blir aldri den samme.

Dette sliter jeg med.
Jeg klarer ikke motivere meg til å be ungene tegne regnbue og alt blir bra, greier. Jeg ser skolen gjør det
Jeg har den der alt bli bra greia i vrangstrupen. Jeg reagerte første gang jeg så den. Og jeg gjør det enda

Nei. Alt blir ikke bra. Ikke for alle. Og ikke på alle felt. Verden blir fakrisk ikke den samme, og mange vil ha mistet sine kjære.

Nei. Alt blir ikke bra.
 
Mulig frem til sommeren, kanskje? :) jeg syns det er så stressende med fast og samme tidspunkt på begge ungene, og leveringene er på motsatt side fra hverandre i bhg :p
Vi har bare en unge i bhg. Men å skulle ha henne der 8 30 sharp er krevende. Ikke 8.25 fordi vi endte opp tidlig ute i går nei, da var ikke den ansatte på jobb enda. Føler meg skyldig om jeg kommer senere enn 8.35, men det går tross alt bedre, neste gruppe kommer ikke før 9.

Men vi er jo aldri klare til et gitt tidspunkt noen gang. Vi var det da vi tok toget, da var tiden fra vi sto opp til vi dro tilrettelagt så vi rakk toget. Men nå kjører vi. Innom bhg en gang mellom 8 og 8.45 somregel... Vi skal jo ingen plass ellers nå da, men har ikke kommet inn i en rytme hvor vi er klar til rett tid. Dels fordi det variere hvor mye tid jentene bruker på å kle på seg og spise (eldste gjør det uavhengig av oss andre og har uabsett hjemmeskole)
 
Ikke overrasket over dagens nyhet , men trist om han har gjort noe med kona :(
Ikke egentlig overrasket, men trist likevel. Uventet selv om det ikke er det
 
Tror det kan være det ja, spent på om bhg holder sommerstengt jeg

Vår bhg skal etter planen for første gang ha stengt i to uker i sommer. De har alltid vært åpen før men grupper blandet etter hvem som var der den uken på tvers av alder.

Hmm. Det kan bli spennende for uabsett om de er stengt to uker så er det jo en del uker rundt dem hvor det er få unger i bhg

Det er jo lov å endre sammensetning på kohorter etter en helg da, så det er vel sånn det må bli
 
Det er jo ikke helt overraskende, i mange tilfeller er det vel ektefelle som er den skyldige. Men tragisk likevel. Håper inderlig de finner henne :Heartred
Nettopp derfor ikke overraskende.

Men likevel. Ja.
 
Dette sliter jeg med.
Jeg klarer ikke motivere meg til å be ungene tegne regnbue og alt blir bra, greier. Jeg ser skolen gjør det
Jeg har den der alt bli bra greia i vrangstrupen. Jeg reagerte første gang jeg så den. Og jeg gjør det enda

Nei. Alt blir ikke bra. Ikke for alle. Og ikke på alle felt. Verden blir fakrisk ikke den samme, og mange vil ha mistet sine kjære.

Nei. Alt blir ikke bra.
Jeg sliter veldig jeg også. Jeg tror vi på en eller annen måte kommer oss igjennom det, men ikke hele...
Kjenner ekstrem angst på buss og sentre (må ta det til psykolog og gå igjennom ett senter) og folk som ikke holder avstand på tur.. så ja jeg vet ikke lenger.
 
Vi har bare en unge i bhg. Men å skulle ha henne der 8 30 sharp er krevende. Ikke 8.25 fordi vi endte opp tidlig ute i går nei, da var ikke den ansatte på jobb enda. Føler meg skyldig om jeg kommer senere enn 8.35, men det går tross alt bedre, neste gruppe kommer ikke før 9.

Men vi er jo aldri klare til et gitt tidspunkt noen gang. Vi var det da vi tok toget, da var tiden fra vi sto opp til vi dro tilrettelagt så vi rakk toget. Men nå kjører vi. Innom bhg en gang mellom 8 og 8.45 somregel... Vi skal jo ingen plass ellers nå da, men har ikke kommet inn i en rytme hvor vi er klar til rett tid. Dels fordi det variere hvor mye tid jentene bruker på å kle på seg og spise (eldste gjør det uavhengig av oss andre og har uabsett hjemmeskole)
Jeg strever også med det. Hvertfall når jeg skal levere begge ungene alene på hver sin kant av bhg med hver sin sekk. Minsten slår seg vrang pga han vil bære sekken selv, men faller bakover hvis jeg ikke holder tak i sekken. Var ganske varm og rød i toppen etter levering igår:p
 
Aha :) her har de gått ut med at de skal ha stengt slik planen har vært, og ungene skal ha fire uker fri i strekk. Så her blir det fri fra uke 29-32 da jeg selv etter planen får sen ferie :) (håper jeg får ferie i det hele tatt, jeg da :p)
3 uker i strekk her egentlig , blir spennende å se hva de finner ut. Antar uansett det ikke blir mange barn, fpr de må jo fortsatt ha fri noen uker
 
Back
Topp