Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns du skal bytte fastlege siden han fastlegen din ikke vil gi deg de medisinene du faktisk trengerDrømmer om smertestillende som kan funke på hodet mitt idag...
Jeg har vurdert det, men problemet er at det kan ha en negativ effekt på forsikringssaken... For da ser det ut som om jeg er ute etter kun smertestillende, da kan de anklage meg for å være pillemisbruker.... Men så snart saken er ferdig så kommer jeg til å bytte..Syns du skal bytte fastlege siden han fastlegen din ikke vil gi deg de medisinene du faktisk trenger
Poenget er at dersom du får kontroll de verste dagene kan det gjøre at du blir bedre de andre dagene siden mild migrene dagene etter dager med kraftige anfall kan være en hale etter de kraftige.Jeg har vurdert det, men problemet er at det kan ha en negativ effekt på forsikringssaken... For da ser det ut som om jeg er ute etter kun smertestillende, da kan de anklage meg for å være pillemisbruker.... Men så snart saken er ferdig så kommer jeg til å bytte..
Jeg har ikke noen interesse av å bruke smertestillende hver dag, men hadde vært fint på de verste dagene..
Nemlig.. Men fastlegen er redd jeg skal bli avhengig, så han skriver ikke noe ut.. Får håpe neste fastlege forstår behovet..Poenget er at dersom du får kontroll de verste dagene kan det gjøre at du blir bedre de andre dagene siden mild migrene dagene etter dager med kraftige anfall kan være en hale etter de kraftige.
Det kan gjøre at du i det lange løp får mer kontroll og trenger mindre medisiner
Men må du leve på mye paracett kan man også bli avhengig, og en av de tingene som skjer da er at man får mer vondt i hodet, og da blir ting bare mye, mye verreNemlig.. Men fastlegen er redd jeg skal bli avhengig, så han skriver ikke noe ut.. Får håpe neste fastlege forstår behovet..![]()
Vet. Så tar kun Paracet når det er kjempeille eller TR er på besøk...Men må du leve på mye paracett kan man også bli avhengig, og en av de tingene som skjer da er at man får mer vondt i hodet, og da blir ting bare mye, mye verre
Tar du kun parasett, eller også ibux?Vet. Så tar kun Paracet når det er kjempeille eller TR er på besøk...
Får vondt i magen av Ibux. Hadde jeg kunne tatt Ibux hadde jeg sikkert fått det. Men oppdager at jeg blir veldig dårlig i magen når jeg tar NSAIDs..Tar du kun parasett, eller også ibux?
Før jeg fikk ordentlige medisiner måtte jeg ta 2*paracett + en 400 mg ibux for å få noe effekt overhode.
Ja, ikke sant.. Vil ikke risikere å gjøre noe som kan ødelegge for rettssaken, så da må jeg bare gå sånn og håpe tiden går fort rett og slett...Det hørtes jo ut som en dårlig løsning på mange måter.
Håper du snart trygt kan bytte lege og får en som skjønner deg bedre
Men det er jo kjempebra!Jeg vet at 11 åringer flest sykler. Men for oss som har en som bare slett ikke vil, så er det en stor seier at han syklet ned til naboens parkeringsplass og nesten opp igjen (bakke ja) og kom inn smilende, ikke trampende
Neste uke skal han bruke noen av gymtimene på hjemmeskole. De har en hver dag, på å sykkel-øve med faren. 2-3 dager.
Det er ikke mange meterene, men det er vel første gang han har sittet på den sykkelen i år. Og at han sier det villig til å øve mer er godt. Han vet jo selv at alle andre i klassen sykler, og at om skolen var normal skulle de hatt sykkeltur i vår. Så at det låser seg på å prøve skyldes nok dels at han vet det....Men det er jo kjempebra!
Hvis det er noe han ikke liker syns jeg det er flott. Så håper han finner glede i det, hadde det vært flatere her ville jeg hentet sykkelen min!Det er ikke mange meterene, men det er vel første gang han har sittet på den sykkelen i år. Og at han sier det villig til å øve mer er godt. Han vet jo selv at alle andre i klassen sykler, og at om skolen var normal skulle de hatt sykkeltur i vår. Så at det låser seg på å prøve skyldes nok dels at han vet det....
At mannen da fikk lokket ham ut litt er herlig, og jeg håper de fortsetter. Etterhvert sykle til kiwi og kjøpe en is. Men idrettsplassen er neste stopp sier han. Grusbana der han lærte å sykle for 4-5 år siden, allerede da litt motvillig, men morfar kom og øvde med ham, da var det mer stas. Mine foreldre kom nesten hver søndag og så på at han syklet på grusbana til han kunne det. Men der stoppet det. Da ville han ikke merx for da kunne han det....
Han liker det ikke, så han gjør det ikke, så derfor kan han ikke.Hvis det er noe han ikke liker syns jeg det er flott. Så håper han finner glede i det, hadde det vært flatere her ville jeg hentet sykkelen min!
Så braJeg vet at 11 åringer flest sykler. Men for oss som har en som bare slett ikke vil, så er det en stor seier at han syklet ned til naboens parkeringsplass og nesten opp igjen (bakke ja) og kom inn smilende, ikke trampende
Neste uke skal han bruke noen av gymtimene på hjemmeskole. De har en hver dag, på å sykkel-øve med faren. 2-3 dager.
Så utrolig braJeg vet at 11 åringer flest sykler. Men for oss som har en som bare slett ikke vil, så er det en stor seier at han syklet ned til naboens parkeringsplass og nesten opp igjen (bakke ja) og kom inn smilende, ikke trampende