Ingen erfaring dessverreSer dem har hagemøbel dager på Rusta -noen som har erfaring av møblene dems?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen erfaring dessverreSer dem har hagemøbel dager på Rusta -noen som har erfaring av møblene dems?
Trenger noe foran døra her, bare øitt usikker på hva.Jeg har så innmari mye lyst til å gjøre fint rundt meg nå om dagentrenger noe utemøbel til frokost-terrassen helst en liten sofa tenker jeg og lite bord kanskje pluss et par krukker til blomster? og på ettermiddags/kveld terrassen trenger vi noe også. Ser etter noe på Finn og håper jeg finner noe som passer
![]()
Ser at settet Palma som de har til 1800 kr kunne virke på frokost-terrassenIngen erfaring dessverre
Gratulerer så myeHipp hurra for 4åring i hus![]()
De vi har fra dem er vi veldig fornøyd medSer dem har hagemøbel dager på Rusta -noen som har erfaring av møblene dems?
Vi skal på Rusta nå og se og prøveDe vi har fra dem er vi veldig fornøyd med![]()
Det var bra!Hurra, negativ test![]()
Hvilke av dem er det dere ser på?Vi skal på Rusta nå og se og prøvehar altid bare kjøpt brukt, men gidder nesten ikke jakte på det nå siden jeg forventer mange tenker set samme pga hjemmetid og korona
Vi gikk innom og prøvde flere forskjellige - bestemte oss for Monaco loungesett men var åpne for Palma også - så også på et par sett med vanlig bord og stoler - kom til lageret og vipps alt tomtHvilke av dem er det dere ser på?
Vi har vel den som heter Florens med 6 stoler

Vi måtte også det i min tid, og der var våren 3. Klasse så vi fikk sykle fra rett før ferien da, egentlig fra 4. Men jeg er så gammel at vi var 7 når vi begynte så det tilsvarer at de fikk sykle fra våren 4.klasse for dagens unger. Mi er altså i 3. Nå.Det er litt press ja. Husker da det ble aktuelt for meg å sykle til skolen, måtte gjennom en løype skolen la opp for å se om vi var ansvarlige og klarte og sykle langt nok. Der var oppmerksomhet, over veien, ved biler osv inkludert. Så bestod man ikke den fikk man altså ikke lov å sykle til skolen!
Sikkert lurt p øve litt, på barneskolen kengubarnet gikk hadde man egentlig ikke lov å sykle før sykkelprøve var tatt i 4 klasse , syklet de før det var foreldrene ansvarlige og syklene måtte settes utenfor skoleområdet. Mange lot barna sykle, jeg skjønner set ikke når vi har farlig skolevei
Ja, ikke sant. 267Vi måtte også det i min tid, og der var våren 3. Klasse så vi fikk sykle fra rett før ferien da, egentlig fra 4. Men jeg er så gammel at vi var 7 når vi begynte så det tilsvarer at de fikk sykle fra våren 4.klasse for dagens unger. Mi er altså i 3. Nå.
. Men hun sykler ute med sekk nå, stappet etter alle kunstens regler. Hun og jeg eller mannen (har kjøpt en voksen sykkel som passer fra 162 til 175 med justering av setet, og jeg er 267og han 172 så vi kan dele på den) skal sykle skoleveien med henne etter lunsj og enda noen ganger til i helga, så slipper hun mulgoes løs. Skummelt. Men i det minste midnre trafikk enn den skoleveien jeg syklet i min tid.
Ga meg en god latterÅja. Jeg er verdens lengste!!!! Jeg som rettet 267 til 167, men den vil velge 267 når jeg taster 167, som om mobilen mener 167 er et rart tall.
Jaja. Uansett. Vi kan begge bruke sykkelen
Så jeg har syklet opp og ned veien her. Det er rundt 20 år siden sist jeg syklet.
Hvorfor la dere den ikke bare tilbake i pannen og stekte den litt til?Frustrert. Mannen lagde nydelig måltid, biff, bearneise, noisetter...
Men jeg er kresen på biffen, så den kan være litt rosa, men ikke veldig rosa... men den var nærmere rød, så jeg klarte ikke å spise. Skylder ikke på mannen fordi den var i panna samme tid som sist, men allikevel ikke spisendes for en kresendes meg.... så nå er jeg sulten og sliten og lei meg...
Legge den på igjen da. Det gjør vi glatt.Frustrert. Mannen lagde nydelig måltid, biff, bearneise, noisetter...
Men jeg er kresen på biffen, så den kan være litt rosa, men ikke veldig rosa... men den var nærmere rød, så jeg klarte ikke å spise. Skylder ikke på mannen fordi den var i panna samme tid som sist, men allikevel ikke spisendes for en kresendes meg.... så nå er jeg sulten og sliten og lei meg...
Fordi alt var vasket og gjort istand....Hvorfor la dere den ikke bare tilbake i pannen og stekte den litt til?